Việc làm MIAN GROUP

Cập nhật 03/10/2024 16:21
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Minh Anh (MIAN GROUP)
HR Specialist
MIAN GROUP
159 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bình Dương
JOB SUMMARY
In charge of employees' end-to-end journey as HR Business Partner for Operations, Administration and Cocoa Sourcing functions (only employees under Manager level) cum Learning and Development specialist for company learning & development activities.
1. Operations HRBP (60%)
• Coordinate between HR experts and factory employees to maintain high engagement, productivity and effectively
• Consults with line management, providing HR guidance when appropriate.
• Analyzes trends and metrics in partnership to develop solutions, programs and policies.
• Manages and resolves employee relations issues. Conducts effective, thorough and objective investigations in factory.
• Maintains knowledge of legal requirements related to day-to-day management of employees, reducing legal risks and ensuring regulatory compliance.
• Works closely with employees to improve work relationships, build morale, and increase productivity and retention.
• Provides HR policy guidance and interpretation.
• Support during People Performance, Talent Review process.
2. Learning And Development (40%)
• Work closely with functions to conduct training need analysis for business units;
• Conduct or facilitate required and recommended training sessions;
• Work with vendors and thirds-party training providers for employee development and training events;
• Ensure all training expenses are kept in line with the Training budget, adjusting planned expenses / actions in line with changing requirements
• Conducts follow-up studies of all completed training to evaluate and measure results
3. Other tasks as required such as internal communication, EVP and engagement activities etcJOB COMPETENCIES & SKILLS
Competencies and skills
Academic/professional qualification Bachelor in HR or related fields such as Psychology, Legal, Administration etc
Working experience: 3-5 years in related roles
Foreign language ability
Fluent English communication
Computer literacy: Good in Microsoft Offices
Other skills and knowledge
• Good business acumen to understand the business and how HR can support its strategic goals
• Strong interpersonal and communication skills to liaise with business partners, as well as active listening skills to understand employee needs.
• Problem-solving skills to solve problems and find solutions to employee relations issues.
• Understanding of employment law, benefits administration, and other HR practices is necessary.
• Willing to work at factories and business travel if neededHealthcare Plan
High-level insurance card and individuals and relatives
Training
Staff training and development
Laptop
Laptop
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...

Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.

Những nghề phổ biến tại MIAN GROUP

Bạn làm việc tại MIAN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MIAN GROUP

MIAN GROUP

Click để đánh giá