Key Responsibilities: • Monitor quality performance to achieve quality standards. • Evaluate process audit reports and measurement data. • Communicate between factories, local QCs and WST team. • Risk identification and solution finding • Coordinate with RD/QCs for quick implementation of solutions • Validate monthly and annual quality performance reports. • Evaluate process audit reports and measurement data. • Establish and maintain electronic shipment inspection reports. • Assure shipment quality (cosmetic, paint adhesion, packing and physical properties)
Yêu cầu công việc
• 3-4 years working experiences preferred in apparel industry • Upper - secondary (High School) or equivalent • Occasionally Travel to other countries is required. • Fluent in both spoken & written English or Mandarin • Good interpersonal and communication skills • Proactive, self-motivated, outgoing personality, Loving sports • Detail-oriented and good team player • Good computer skill (MS Excel, Word, Power Point) and Outlook • Good data analysis skill • Having sense of responsibility
Quyền lợi được hưởng
Thưởng 13th month salary & performance bonus Chăm sóc sức khoẻ Medical & Insurance Plan Đào tạo Education assistance
NOVA SERVICE 65 Nguyễn Du, P.Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM
Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm:
Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.