Mô tả công việc
As a Senior Associate, you will work as part of a team of problem solvers, helping to solve complex business issues from strategy to execution. PwC Professional skills and responsibilities for this management level include but are not limited to:
• Use feedback and reflection to develop self-awareness and personal strengths and address development areas
• Delegate to others to provide stretch opportunities, coaching them to deliver results
• Demonstrate critical thinking and the ability to bring order to unstructured problems
• Use a broad range of tools and techniques to extract insights from current industry or sector trends
• Review your work and that of others for quality, accuracy and relevance
• Know how and when to use the tools available for a given situation and be able to explain the reasons for your choices
• Seek and embrace opportunities that give exposure to different situations, environments and perspectives
• Use straightforward communication, in a structured way, when influencing and connecting with others
• Be able to read situations and modify behaviour to build quality relationships
• Uphold the firm's code of ethics and business conduct
Yêu cầu công việc
Basic qualifications:
• Minimum degree required: bachelor's degree
• Candidates must have studied at least one of the following subjects: Accounting; Finance; Economics; Economics and Finance; Economics, Finance and Technology; Business Administration/Management; Engineering; Accounting and Technology; Mathematics
• Minimum of two years' experience with exposure to internal auditing and/or risk functions
• Experience of management, internal controls, compliance or sustainability
• Certification(s) preferred: CPA / ACCA / CIA / CISA / CFE / CRMA / CRISC
Preferred knowledge/skills:
• Candidates should have basic skills and abilities related to the risks and controls around different business processes (e.g. financial reporting, compliance and operational processes), with prior experience at a professional services firm or a large enterprise as a consultant, an auditor or a business process specialist
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Premium insurance scheme
Đào tạo
Continuous training programme
Xem thêm
Công ty Cổ phần Tập đoàn Tima được thành lập vào đầu năm 2016. Chúng tôi hoạt động trong lĩnh vực tư vấn tài chính cá nhân (tìm kiếm và giới thiệu khách hàng đến với các đơn vị là Đối tác cho vay / tổ chức tài chính) và kinh doanh phần mềm công nghệ.
Là một đơn vị tiên phong với mô hình hoàn toàn mới kết nối giữa người có nhu cầu với đơn vị / tổ chức có năng lực về tài chính, chúng tôi đang trong quá trình bứt phá mạnh mẽ để xây dựng lên một mô hình kết nối tài chính cá nhân cộng đồng.
Tại TIMA GROUP, chúng tôi chú trọng đến việc phát triển con người – nhân tố chính tạo nên sự thành công của công ty. Chúng tôi tự hào xây dựng một nền tảng vững chắc cho tất cả mọi người để cùng nhau xây dựng một môi trường làm việc công bằng và đầy hứng khởi. Nếu bạn mong muốn cùng làm việc với những con người đầy nhiệt huyết, dám tạo nên sự khác biệt, hãy gia nhập TIMA và tự tin tỏa sáng.
Review Tima Group
Môi trường thân thiện, sếp IT rất tốt, đồng nghiệp cũng tốt.(IT)
Công ty lương ổn, trả đúng hạn. Môi trường trẻ(IT)