Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY

Cập nhật 03/11/2024 22:01
Tìm thấy 20 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY
Guest Relations Officer - English (District 7, HCM)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

* General purpose of the position:

- Understand and have a good knowledge of all FVH Policies & Procedures, particularly those related to non-medical services

- Understand the organization and the medical processes of the hospital in order to be able to explain them to patients

- Be understanding, compassionate, respectful, extremely polite and ready to help patients at all times.

- Approach patients with gentle attitude and manner in order to encourage them to talk and share their comments/opinions/enquiries about hospital services

- Develop good relationships with doctors, head nurses, team leaders, and nursing staff

- Work closely with all staff, managers and directors in charge of non-medical services

- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

* Relation with Patients

- Focus will be given to inpatients

- Have a basic understanding of the medical reasons for each patient' hospitalization

- Visit all inpatients, speak to them and their family,

- give out a business card and be available when required by them including when they undertake investigations

- Ask questions about the quality of the service rendered so far (medical and nursing services, hotel services: food, quality of the room, waiting time, etc) and if patient or his family would like something specific

- Build and maintain relationships with patients while they are staying at FVH

- Well taking care of VIP inpatients during hospitalization and liaise with them until their discharge

- Proactively provide information related to FVH services and also upon patients' request

- Handle patient enquiries in a courteous and efficient manner

- Report patient complaints or problems to Guest Relations Manager and to the relevant managers (Head Nurse, Doctors, Medical Director, Support Services Director, etc), always try to find an immediate solution and then ensure follow-up with patients

- Making sure that each complainant receives either an acknowledgement of his/her complaint or a personalized answer

- Complaint database is kept up to date

* Others task

- Have a thorough understanding and knowledge of all room-related services, of the various non-medical products and of the hospitalization alternatives

- Coordinate and control with the Ward Manager and all relevant managers all aspects of hotel services (including F&B, housekeeping, telephone and internet services, cable TV, etc) in order to maintain FVH quality standard of services

- Participates to the analysis of patients' complaints, their follow-up

- Undertake any other customer services related task as may be required by Guest Relations Manager

Yêu Cầu Công Việc

- Qualification: Bachelor's Degree in English. Fluent in English (Must)

- Experience: At least 2-year experience in customer service field (service industry like international hotels or airline companies is preferable) preferably in a multi-cultural environment.

* Skills and knowledge/ Kiến thức và kỹ năng:

- Good communication and listening skills

- Good interpersonal skills

- Capable of working with a team

- Ability to work under pressure

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Phúc lợi: - Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
  • Ngày nghỉ: - Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY
CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, tòa nhà Capital Place, 29 Liễu Giai, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty Cổ Phần Thẻ Du Lịch Crystal Bay là công ty thành viên trực thuộc Crystal Bay Group - Tập đoàn du lịch hàng đầu tại Việt Nam, Crystal Bay Card tự hào với vị thế tiên phong mang tới những trải nghiệm sống đầy hứng khởi, những giải pháp du lịch thông minh, cùng bạn viết tiếp những chương mới trong cuốn tương lai ký.

Tại Cystal Bay Card, chúng tôi hướng tới xây dựng một môi trường làm việc Work-Life Balance: tạo dựng sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Chúng tôi khuyến khích mỗi nhân sự trong tổ chức hướng tới sự cân bằng-giúp tạo nên điều tích cực đến sức khỏe, tinh thần làm việc của mỗi thành viên. Ngôi nhà Crystal Bay Card luôn coi trọng trải nghiệm hạnh phúc của nhân sự và trân trọng những thành viên gia nhập đại gia đình Crystal Bay Card.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY

CÔNG TY CỔ PHẦN THẺ DU LỊCH CRYSTAL BAY

Click để đánh giá