Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A. SAP system operation and management
- Collaborate with clients to identify business requirements and develop SAP solutions to meet their needs.
- Design, configure and implement SAP modules and solutions, including SAP FICO, MM, SD, PP and/or other relevant modules.
- Participate in project meetings and give regular updates to project stakeholders.
- Perform testing (UAT/UNIT/REGRESSION) and training sessions.
- Collaborate with our global accounts, customers and other vendors/teams to set up their EDI solutions for operations.
- Develop, implement and maintain project plans, timelines and budgets.
- Ensure smooth and on-time completion of project deliverables within the decided scope and budget.
- Analyse business processes and identify areas for improvement.
- Provide technical support, training and troubleshooting to end-users for SAP.
- Manage and implement updates/upgrades in SAP system upon approval.
- Stay up to date with the latest SAP technologies, tools and best practices
B. Responsibilities on IT Support
- Manage workload of other members of MIS Team and provide support/direction in need.
- Reviews changes for audit compliance.
- Reviews deployment documentation, forms, work plans, back out plans, test scripts, test results and compliance reports.
- Ensures applications meet architectural standards.
- Performs deployment coordination with other services across Departments in the Company.
- Performs component deployment, verification and notification.
- Performs measures to ensure the availability, integrity, confidentiality and reliability of application deployments.
- Coordinates resolution of incidents with help-desk.
- Documents work plans and deployment baselines.
- Develop and enhance the working relationship with our Client and be an escalation point for queries or issues client may have around any aspect of service.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology or a related field.
- 7+ years of experience in implementing and supporting SAP solutions.
- Strong knowledge of SAP FICO, MM, SD, PP, and other major modules.
- Gain project experience in SAP’s new S/4HANA and future solutions
- With particular experience to understand IT and Business risks related to SAP
- Experience with project management methodologies such as Agile or Waterfall.
- Interface knowledge with SAP and Non-SAP systems.
- Relevant certifications like SAP Certified Technology Associate and SAP Certified Development Associate.
- Exposure and hands-on in PP configuration, customizing and deployment.
- Aware of the latest SAP technologies, tools, and best practices.
- Excellent communication skills including ability to work with staff at all levels, ability to communicate clearly and succinctly (both verbal & written) on complex topics
- Demonstrate leadership and managerial skills, the ability to establish and maintain relationships with client leadership.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Flexible time
- Ngày nghỉ: Saturday & Sunday
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần thiết bị điện Simon Việt Nam, thành lập vào ngày 24/11/2020, chính thức sáp nhập với Tập đoàn Simon Tây Ban Nha vào năm 2021.
Nhà máy của Simon Việt Nam được xây dựng trên diện tích hơn 25.000m2, áp dụng dây chuyền sản xuất hiện đại, công nghệ Châu Âu tiên tiến cùng với những giá trị nghiên cứu, sáng tạo kế thừa của Tập đoàn Simon Tây Ban Nha hơn 100 năm qua.
Với mục tiêu cung cấp ra thị trường các giải pháp đổi mới, Simon Việt Nam luôn thúc đẩy chuyển đổi kỹ thuật số bằng cách tích hợp các quy trình và công nghệ năng lượng hàng đầu thế giới. Chúng tôi áp dụng tiêu chuẩn ISO 9001:2015 trong sản xuất để đảm bảo mọi sản phẩm tới tay người tiêu dùng đều đạt chất lượng tốt nhất. Bên cạnh đó, Công ty cũng linh hoạt áp dụng phương pháp Kaizen, 5S, Hệ thống quản trị doanh nghiệp toàn diện sản xuất – bán hàng theo tiêu chuẩn Quốc tế (SAP Business One – CHLB Đức) để liên tục cải tiến công nghệ với mong muốn mang lại dịch vụ chăm sóc khách hàng chuyên nghiệp, tận tâm.
Thị trường hoạt động của Simon Việt Nam không chỉ rộng khắp Việt Nam mà còn mở rộng ra các nước lân cận như Campuchia, Lào, Myanmar… Với vai trò là thành viên của tập đoàn toàn cầu, Simon Việt Nam cam kết sẽ đồng hành cùng sự phát triển và thịnh vượng của Việt Nam và các nước trong khu vực trên con đường hội nhập.