Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Purpose of the job:
Logistics Coordinator Inventory is responsible for managing the warehouse inventory, by performing regular stock count and analyses differences, forecast the supply and demand requirements to ensure consistent stock levels.
Job summary:
Within the warehouse, the Logistics Inventory Coordinator is responsible for booking the goods receipt and goods issue to accurately keep track of stock administratively in the system and physically in the warehouse. Also, stock counting and checking outgoing loads of finished product is part of the administrator’s responsibility.
Key responsibilities:
1. Warehouse planning:
- Execute activities according to the weekly plan.
- Monitor deviations from the plan and escalate to the team leader if needed
2. Inventory management:
- Check incoming and outgoing goods against shipping documents.
- Correctly register goods movements.
- Organize regular stock counting in accordance with procedures.
- Perform analysis for inventory discrepancies and bring discrepancies to the attention of the team leader for correction. Analyst can do full root cause analysis.
- Correctly register scrapping and write-off.
3. Goods movement: Give clear instructions to the warehouse operators on their daily tasks.
4. Storage & stock quality assurance/ management:
- Monitor and control proper physical storage conditions preserve the quality of the goods.
- Regularly inspect the outer packaging quality for incoming and outgoing goods.
- Separate quickly quality defective goods in stock and ensure that they are not picked.
- Performs root cause analysis on stock quality issues.
5. RPM handling: Administrate RPM and register site-loss within logistics
6. Assets & equipment management:
- Ensure all the warehousing assets and equipment are maintained in good working condition according to the applicable regulations.
- Ensure all the available assets and equipment are properly used according to the specifications.
7. TPM & Continuous Improvement:
- Record data to contribute to DCS.
- Initiates actions to improve in safety, warehousing processes, assets, stock quality and/or inventory management.
- Participate in TPM improvement activities.
8. Management reporting: Ensure data is recorded in the system correctly and on time to enable management reporting.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications: Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, or relevant fields.
Experiences/skills:
- 1 - 2 years of experiences in similar roles, preferably in logistics and manufacturing companies.
- Critical thinking and good learning agility
- Experienced working with TPM, SAP, WMS or other ERP systems is a plus
- Other skills and languages: Microsoft Office (Excel, MS PowerPoint, Power BI)
Languages: Able to use English and Vietnamese fluently.
Working time: Work by shift (Shift 1: 6am - 2pm, Shift2: 2pm - 10pm, Shift3: 10pm - 6am)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Thương mại Satori là doanh nghiệp sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát. Thành lập năm 2017, thương hiệu nhanh chóng lớn mạnh và làm hài lòng đông đảo khách hàng. Satori không chỉ biết tới là đơn vị sản xuất nước đóng chai thông thường mà công ty này vinh dự trở thành thành viên của Hiệp hội Nước Đóng chai Quốc tế.
Nhà máy Satori đặt tại Lô E.02B, Đường số 3, Khu công nghiệp Long Hậu, xã Long Hậu, huyện Cần Giuộc, tỉnh Long An. Từ lâu, Satori đã được định vị là công ty lớn mạnh trong lĩnh vực nước uống với trên 20 năm kinh nghiệm xử lý nước. Thương hiệu nước uống tinh khiết Satori cũng lớn mạnh và kế thừa những giá trị tích cực trên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 20/07/2000
Mission
Tầm nhìn: Đến năm 2028, SATORI sẽ trở thành tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực FMCG, cung cấp sản phẩm mang giá trị cho người tiêu dùng và cộng đồng với thông điệp: “Mỗi sản phẩm là một nguồn cảm hứng cho cuộc sống tốt đẹp hơn”.
Sứ mệnh: Mang giá trị cho người tiêu dùng thông qua sản phẩm chất lượng cao và phục vụ cộng đồng bằng cách tạo tầm ảnh hưởng tích cực đến người tiêu dùng và xã hội.