Mô tả công việc
You are expected to quickly become a technical reference of the company regarding our different processing needs.
Working location: Dat Do industrial park (Having shuttle bus from Vung Tau city)
Your role will be central in the company. As the Improvement & Maintenance Manager, you will provide technical leadership to the whole Production Team, directly manage the Maintenance team ensuring Production lines performances. This position involves a focus on operational execution (Preventive Maintenance, New lines installation …) and Process development. It requires a close working relationship with the Factory Production Manager while also working directly with the Engineering team in order to continuously improve our production lines, enhancing the productivity and reliability of our processing equipments.
Working time: Monday- Saturday (8am- 5pm)
More particularly:
• Manage full Maintenance Team, Workshop work, Spare parts list and storage.
• Develop scheduled preventative maintenance plans and ensure its good execution: Mechanical, Plumbing, Electrical, Instruments, Software.
• Monitor compliance of production lines with local regulations, internal production standards (ISO 22000)
• Contributes directly to Factory continuous improvement: Reporting issues and proposing optimizations.
• Support Engineering team for new Equipments installation projects, commissioning phases.
Yêu cầu công việc
• Excellent organizational and leadership abilities.
• Good communication skills in both oral and written English.
• Exceptional communication and interpersonal skills.
• Graduated from engineering major: electrical, mechanical engineering, automation
• Strong knowledge facilities machines and equipment.
• 5+ years of experience in the same position, experience in Food / Feed / Aquaculture industry in advance.
• CAO/DAO skills (autoCAD) for P&ID production: Familiar to work with international standards.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-29 22:10:02
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái