Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Position Summary:
- Responsible for performing weekly on-site depot/icds visits to random check their inspection performance and compare the accuracy of estimate submitted vs actual inspection,
- Evaluate the repair quality to make sure the repair methods are up to standard and correct with the approved EOR.
- Submit weekly audit report to HOD timely for depot/vendor assestment
Key Responsibilities:
- Strategically plan and manage repair activities vs market trend.
- Identify potential risks/errors of inspection and estimation of damaged container.
- Resolve any arising problems or complaints regarding damaged containers.
- Meet cost, productivity, accuracy, and timeliness targets.
- Maintain metrics and analyze data to assess performance and implement improvements.
- Comply with laws, regulations, IICL standard and ISO requirements.
- Able to evaluate the inspection performance and the repair quality.
- Good training skill for depots/repair workshops regarding MSC standard and IICL/ other regulations.
- Having knowledge of depot/port operation and negotiation skill
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Diploma qualified, preferably in the field of Maritime, Logistic and Supply Chain
- Good in English skills
- Have deep knowledge on depot, terminal operation
- IICL is prefer
- Have deep Container repair and survey knowledge
- Proven working experience as an estimator
- Proficient in standard Microsoft software
- Excellent analytical, problem solving and organizational skills
- Ability to work independently and handle multiple projects.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái