Ogilvy has been creating impact for brands through iconic, culture-changing, value-driving ideas since the company was founded by David Ogilvy 75 years ago. It builds on that rich legacy through Borderless Creativity – innovating at the intersections of its advertising, public relations, relationship design, consulting, and health capabilities with experts collaborating seamlessly across over 120 offices in nearly 90 countries. Ogilvy currently ranks as the #1 global agency network for creative excellence and effectiveness by WARC, signifying its ability to deliver creative solutions that drive unreasonable impact for clients and communities. Ogilvy is a WPP company (NYSE: WPP). For more information, visit Ogilvy.com, and follow us on LinkedIn, X, Instagram, and Facebook.
About Ogilvy
Aspiring to grow brands, drive impacts for our clients and inspire our people, T&A Ogilvy has constantly pushed our creativity and mindset to transform from a leading PR agency to the best creative innovation partner and a borderless creative playground for our talents, so everyone can #GrowWithUs.
About The Role
As the role responsible for controlling operations on the brands handled, the responsibilities are:
- Brainstorming ideas, concepts for new content campaigns and projects
- Write and develop content pieces with a focus on digital content and social media
- Ensure content adheres to voice, brand, and quality standards
- Copy, proofread and edit your own and other’s copy as needed
- Research as needed for writing content pieces to stay relevant and update to current copy trends
- 5 years of creative writing experience as Copywriter at agency (must provide portfolio of work/writing samples)
- Outstandingly new and freely creative ideas/ concepts
- Self-motivated, proactive, reliable and accountable
- Positive, flexible, and curious personality
- Good communication skills in English
- Strong writing and creative skills
- Highly organized thinker with deep attention to detail and follow through
- Ability to manage multiple projects and effectively manage own time
- Ability to collaborate seamlessly with strategists, and other creative teams
Ogilvy celebrates its people. Fully. Enthusiastically. Unhesitatingly. We’ll empower you with the tools you’ll need to succeed. We’ll give you the autonomy to seek out new paths and better ways of doing things. We’ll support you with colleagues who are experts in their disciplines, drawn from across the Ogilvy network. And we’ll provide opportunities for you to do work of which you’ll be proud, with people you’ll be proud to call your teammates.
At Ogilvy, our people are at the heart of what we do: a creative agency that sparks game-changing ideas across culture and business through collaboration, integrity, and a celebration of self-expression.
We believe in building powerful teams with purpose. This means hiring and nurturing talent across all races, ethnicities, religions, abilities, sexual orientation, and gender identities – and we relentlessly curate transformative initiatives that make our commitment to fairness, and equity a reality.
Our ultimate mission is to leave a positive impact on the world, creating a better future for all, while supporting and uplifting the global communities we serve. This is central to our mantra of Borderless Creativity.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
Trải qua quá trình phát triển trên cơ sở ổn định và tăng trưởng bền vững, đến nay K-Global đã khẳng định được uy tín và thương hiệu trên thị trường thương mại và xuất khẩu B2B quốc tế.
NHỮNG THÀNH TỰU NỔI BẬT Với những sự cố gắng không ngừng nghỉ, K-Global đã đạt được rất nhiều những thành quả to lớn trong nước và ngoài nước:
Sở hữu 10+ nhãn hiệu xuất khẩu sản phẩm
Hoạt động đa ngành hàng: Nông nghiệp, Kỹ thuật, Làm đẹp, Tiêu dùng nhanh,....
Sản phẩm của K-Global đã được xuất hiện tại hơn 100 quốc gia và vùng lãnh thổ trên khắp thế giới
Top 5 Thương hiệu - Nhãn hiệu nổi tiếng Đất Việt và nhà Lãnh đạo doanh nghiệp xuất sắc năm 2021
Có hơn 100 nhân sự trong bộ máy toàn công ty
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ, quyền lợi của người lao động theo quy định của – Bộ Luật lao động hiện hành, Luật Công Đoàn (BHXH, nghỉ Lễ, Tết, …)
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty hàng quý, hàng năm cho tất cả các CBNV như du lịch hàng năm Team building, Year End Part….
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2018 sau hơn 10 năm Founder kinh doanh và trải nghiệm tại 12 quốc gia khác nhau, do đó, tại K-Global có văn hoá toàn cầu, nơi mọi người đều chuyên nghiệp và hướng về phía trước.
Mission
Là một doanh nghiệp với môi trường trẻ trung, năng động và đầy chuyên nghiệp, K-Global luôn cố gắng không ngừng để xây dựng một môi trường làm việc năng động sáng tạo giúp kích thích trí tuệ to lớn của các bạn trẻ. Ngoài ra K-Global luôn luôn dành toàn bộ sự chú ý của mình cho việc đào tạo và “nâng tầm” nguồn nhân lực.
Tại K-Global, chúng tôi “làm việc, kiếm tiền và tận hưởng cuộc sống”.