Việc làm Z Holding

Cập nhật 02/12/2024 17:41
Tìm thấy 38 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Z Holding
HR Generalist (C&B) (Location. Dis 3, HCMC)
Z Holding
404 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

Work location: 83 Ngo Thoi Nhiem, dist 3, HCMC

The company:

Sucafina is the leading sustainable Farm to Roaster coffee company, with a family tradition in commodities that stretches back to 1905. Today, with more than 1,400 employees in 34 countries, we help stakeholders worldwide to find the perfect coffee solutions. We embed technology, innovation, and sustainability throughout the supply chain, creating shared value for all by Investing in Farmers, Caring for People, and Protecting Our Planet. For more information, visit www.sucafina.com.

What are we looking for:

We are looking for entrepreneurs, techies, passionate, eager to learn, humble, with a positive attitude and a high level of integrity People. Flexible and willing to take challenges, work and live in coffee-producing countries, People who want to build expertise and a career in the coffee business and are ready to go the extra mile.

What we offer:

We offer within our pleasant family environment, great opportunities to learn and grow, we offer challenges and exposure to multicultural environments, on-merit base compensation, and free coffee around the clock!

Job Description

The HR Generalist – Compensation & Benefits will report to HR Manager of APAC and play a pivotal role in managing and administering the organization’s compensation and benefits programs. This position will also contribute to broader HR activities, including compliance, payroll coordination, and employee support, fostering a positive work environment aligned with the company’s values and goals.

  • Payroll Execution:
  • Execute the periodic payrolls (for both office-based employees and factory workers) to ensure accurate and timely processing of employee salaries and benefits-related deductions.
  • Verify and reconcile payroll changes, such as salary adjustments, bonuses, and benefits contributions

Compliance & Reporting

  • Ensure compliance with local labor laws, tax regulations, and internal policies related to compensation and benefits.
  • Prepare and maintain accurate records for audits, reports, and compliance purposes.
  • Monitor legislative changes and recommend updates to company policies and programs to maintain compliance.

Employee Relations & Support

  • Act as a point of contact for employees regarding compensation, benefits, and HR policy inquiries.
  • Assist in onboarding and offboarding processes, particularly in areas related to pay and benefits.
  • Support HR initiatives and programs, such as performance reviews, engagement surveys, and workforce planning.

HR Projects

  • Contribute to the development and implementation of HR projects, policies, and best practices.
  • Partner with cross-functional teams to align HR programs with organizational goals.

Qualifications

Other tasks as assigned by Managers

  • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field
  • Minimum 4-5 years working experience in C&B, payroll management for factory environment at similar size;
  • Experience in an international environment/ global collaboration
  • Good knowledge of Excel, Word, Outlook, Pivot
  • Knowledge ofLabor law, PIT law, Social insurances law
  • Knowledge of collaborative tools (MS Teams, Power PI) as a plus.
  • English communication ability is a plus
  • Strong knowledge of compensation structures, benefits programs, and labor law compliance
  • Excellent analytical and problem-solving skills with attention to detail
  • Effective communication and interpersonal skills to build trust with employees and stakeholders
  • Ability to manage multiple tasks and priorities in a dynamic work environment
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, Tòa nhà Golden Tower 275 Nguyễn Trãi, Phường Thanh Xuân, Quận Thanh Xuân, Hà Nội

Kính thưa quý Khách hàng, quý Đối tác, cùng toàn thể cán bộ nhân viên,

Công Ty Cổ Phần Z Holding được thành lập ngày 20.06.2015, hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử, đầu tư phát triển dự án công nghệ, tư vấn đầu tư bất động sản,… trong nước và ngoài nước.

Thương mại điện tử là một ngành công nghiệp trẻ tại Việt Nam, đang trên đà phát triển lý tưởng. Đặc biệt, hơn 2 năm dịch Covid đã thay đổi thói quen mua sắm của đa số người tiêu dùng từ mua sắm trực tiếp sang mua sắm online. Đây là một trong những đòn bẩy tạo ra những con số phát triển đáng kinh ngạc của ngành thương mại điện tử Việt Nam trong những năm gần đây và đưa Z Holding phát triển, vươn tầm không chỉ trong nước mà còn vươn ra thị trường nước ngoài.

Trên thương trường, Z Holding không phải là một doanh nghiệp có bề dày lịch sử nhưng với tốc độ phát triển như vũ bão của những người khổng lồ về tư tưởng và nhiệt huyết đã đưa Z Holding từ con số 0 tròn trĩnh thành một tập đoàn lớn có mạng lưới các hệ thống lớn mạnh. Mỗi hệ thống lại là sự tập hợp chuỗi các công ty bề thế kinh doanh đa ngành với tổng nguồn lực khổng lồ.

Đối với cán bộ công nhân viên trong công ty, Z Holding được coi là ngôi nhà thứ hai. Với niềm tin mỗi con người đều sở hữu tiềm năng vô hạn, lòng nhiệt huyết, sự chính trực và khát khao hiện thực hóa ước mơ của chính mình. Chỉ cần bạn có niềm tin, đặt sự hy vọng của mình tương xứng với mục tiêu của bạn thì mọi thứ đều có thể. Z Holding sẽ là bệ phóng để giúp mỗi nhân viên phát huy tối đa tinh thần sáng tạo, khả năng tự hoàn thiện, tạo sức mạnh và động lực thúc đẩy mọi thành viên của công ty làm việc. Bên cạnh đó, chúng tôi ủng hộ tinh thần làm việc hợp tác, tin cậy và cởi mở trong công ty.

Trân trọng!

Những nghề phổ biến tại Z Holding

Bạn làm việc tại Z Holding? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Z Holding

Z Holding

Click để đánh giá