Product Development
Develop and drive the product vision and strategy, aligning it with overall product vision and business objectives
Create a roadmap that prioritizes and optimally sequences product features to enhance the performance of internal marketing toolset
Propose and explore new features and technologies to maintain a competitive edge and continually improve the value proposition of our platform
Gather requirements, conduct user research, and prioritise the product backlog to ensure the team is focused on delivering high-impact projects.
Drive the adoption and onboarding of internal tools and platforms, working closely with users to ensure they are engaged and successful
Oversee product launches, product marketing, and other go-to-market activities for internal tools and platforms.
Data-Driven Decisions
Leverage data analytics and insights to understand both user and merchant behavior, trends in marketing solutions, and areas for improvement in marketing features.
Use data to make informed decisions, optimize existing features, and guide the development of new features to enhance performance
Cross-Functional Collaboration
Be the leader of cross-functional teams, comprising senior engineers, designer, analysts, to grow adoption of the platform as well as performance overall.
Foster a culture of collaboration and knowledge sharing within the team and across the organization.
Effectively communicate product updates, roadmap, and performance to stakeholders and leadership, addressing their concerns and incorporating feedback into product iterations.
Establish strong relationships with internal and external stakeholders, representing the voice of the product and fostering collaboration for mutual success.
What you will need
The Must-Haves
4-5+ years of product management experience, with a strong background in analytics, AI/ML, preferably in advertising or CDP
Have experience building and managing internal tools or B2B platforms.
Excellent analytical and problem-solving skills, with a data-driven approach to decision-making.
Proven ability to develop and implement AI/ML solutions in a commercial environment.
Adept at engaging with technical teams and leveraging technologies for practical business applications.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to translate data into actionable growth strategies.
Excellent communication skills and the capacity to convey complex technical concepts to a diverse audience.
Passionate about driving impact through enhancing team productivity
The Good-to-Haves
Familiarity with merchant service platforms and the ability to drive product differentiation through personalisation and predictive insights.
A track record of managing and delivering projects that enhance user engagement and business performance.
Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine là công ty thành viên của Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị trực thuộc Tập Đoàn Đất Xanh – một trong những đơn vị bất động sản chuyên nghiệp và uy tín nhất Việt Nam. Trong hành trình 12 năm hoạt động, chúng tôi đã vươn lên trở thành Đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản hàng đầu cả nước với thị phần lớn nhất miền Bắc.
Không chỉ hướng đến mục tiêu đem đến những sản phẩm bất động sản ưu việt cho khách hàng nội địa, với khát vọng vươn tầm thế giới, trở thành đơn vị kinh tế toàn cầu trong tương lai, Công Ty Cổ Phần Bất Động Sản Indochine tự hào tiên phong dẫn đầu trong lĩnh vực “xuất khẩu” bất động sản Việt Nam ra thị trường quốc tế, phân phối các sản phẩm bất động sản đầu tư – an cư chất lượng tới khách hàng và nhà đầu tư nước ngoài.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành