Việc làm An Phát Vinh

Cập nhật 15/10/2024 21:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh
General Accountant
An Phát Vinh
19 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 27/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 140 Đường Bạch Đằng, Phường 2, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Main responsibilities (but not limited to) for IntES Vietnam:

• Ensure the compliance with Vietnamese Accounting Standards (VAS) and company procedures as well as the accuracy of all information and data
• Implement the related monthly, periodical reports, tax declarations and tax issue resolutions such as VAT, FCT, PIT, CIT, etc. as required
• Handle all tax matters, liaise with internal departments and external parties such as banks, auditors, tax authorities and relevant government organizations related to finance and accounting matters
• Support to control costs, budgets and trends for future business growth


I. BOOK KEEPING & REPORTING
• Ensure the data input to accounting and management system timely & correctly
• Review and reclassify or correct data in system if need
• Perform monthly reconciliation
• Ensure accounting month closing is on time
• Produce or supervise all monthly accounting deliverables as committed schedule
• Prepare monthly and yearly finance reports.
• Produce or supervise all Vietnam Tax/Statutory reports
• Ensure book keeping system is compliant with VAS and tax requirement
• Liaise with other departments, Vietnam Tax, Banks, Auditors for all finance matter.

II. TAX & COMPLIANCES
• In the best self-capability, update and consult to superior the change on rules; suggest solution on compliance and mitigate compliance risks.
• Comply with State and local legal requirements by studying existing and new legislation; anticipating future legislation, enforcing adherence to requirements, filing financial reports, accounting documents, taxation documents, advising management on needed actions.
• Contact and work with Tax Authorities for any concerned matters.

III. MONITORING OPERATION & ANALYSING DATA
• Analyzing and presenting monthly, quarterly and yearly report
• Complete operational requirements by scheduling, and assigning employees, following up on work results

• Improving end-to-end accounting practices
• Identifying risks and proposing solutions
• Take part in accounting system implementation

Yêu cầu công việc

· University graduate (major in Accounting & Finance)

· At least 03 year-experience at the same level in Accounting & Finance

· Self-motivated, positive attitude

· Well-organized, honest and high responsibility

· Good command in English

Quyền lợi được hưởng

  • Yearly bonus based on performance
  • Training
  • Outing trip
  • Extra health insurance
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh
An Phát Vinh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tòa nhà Licogi 13, Số 164, Khuất Duy Tiến, Thanh Xuân

Tiền thân của Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh là Công ty Cổ phần Giải pháp Thương mại Đầu tư Xây dựng WIZCOM, được thành lập vào năm 2010 với ngành nghề chính là đầu tư và thi công xây dựng các dự án Bất động sản.

Trải qua 14 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty An Phát Vinh đã phát triển đã tạo dựng được thương hiệu và uy tín trên thị trường. Với kim chỉ nam luôn lấy chất lượng sản phẩm và uy tín làm nền tảng, Ban Lãnh đạo Công ty hiểu rằng, niềm tin của Quý đối tác và CBNV Công ty quyết định sự thành công của Doanh nghiệp. Chính vì vậy, trong các hoạt động kinh doanh, Công ty luôn luôn hướng tới mục tiêu tôn trọng lợi ích các bên và đảm bảo quyền lợi cho đối tác, chinh phục khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tối ưu nhất.

Những nghề phổ biến tại An Phát Vinh

Bạn làm việc tại An Phát Vinh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo An Phát Vinh

An Phát Vinh

Click để đánh giá