Việc làm An Phát Vinh

Cập nhật 15/10/2024 21:13
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh
Administration Executive - Leasing Department (Hcm Head Office - 433)
An Phát Vinh
19 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 12/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Room 2, Floor 22 Lim Tower, 9 -11 Ton Duc Thang Str., Ben Nghe Ward, District 1, HCMC

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.Website: [protected info] of business demand, we are in need of recruiting 01 Leasing Administration Executive.+ Work location: Ho Chi Minh Office, Lim Tower 3, Nguyen Dinh Chieu, Da Kao, District 1, HCM+ Working time: 8:30 AM - 5:30 PM, Monday - Friday+ Report to: Deputy Manager+ Main function: Contribute to Leasing department's achievement by controlling sub team to complete leasing documents and process beneficial data; monitor and give accurate advice for Leasing members to comply with Company's policies and regulations.1. Execute, control, and evaluate tenants' data related to Leasing and Tenancy Agreement conditions for analysis reference. (15%)2. Control leasing documents & resolve arising problems to ensure accurate documents. (15%)3. Control progress of signing leasing documents to enhance productivity. (15%)4. Create and unify forms, templates, and workflows to improve working performance of Leasing department. (15%)5. Plan and control personal and sub team members (1-3 members) regarding working timeline and quality. (10%)6. Coordinate with related departments and solve arising problems to proceed with the assignments smoothly. (10%)7. Execute and control admin tasks to ensure Leasing department's compliance with our Company's policies. (5%)8. Survey and study about brands and commercial center models to understand the retail market. (5%)9. Make reports as assigned accurately & timely. (5%)10. Other tasks as assigned by supervisors. (5%)

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree, any field.2. Have at least 3 years of experience in Sales Administration/ Project Assistant or Coordinator.3. Good communication in English and Vietnamese.4. Good at Microsoft Office (especially Excel and advanced programs for data analyzing).5. Have planning and organizing skills with good teamwork spirit;6. Be honest, careful, flexible, determined to support and lead team members to achieve shared targets.BENEFITS1. 2 day-off per week.2. 14 annual leave days per year.3. Birthday leave with a present.4. 5 sick leave days per year with full-paid salary.5. Additional health insurance 24/7.6. Training opportunities.7. Annual team-building and company trip.8. Health check once per year.9. Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).10. Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.11. Professional environment for career development.

Quyền lợi được hưởng

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty

Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh
An Phát Vinh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tòa nhà Licogi 13, Số 164, Khuất Duy Tiến, Thanh Xuân

Tiền thân của Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh là Công ty Cổ phần Giải pháp Thương mại Đầu tư Xây dựng WIZCOM, được thành lập vào năm 2010 với ngành nghề chính là đầu tư và thi công xây dựng các dự án Bất động sản.

Trải qua 14 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty An Phát Vinh đã phát triển đã tạo dựng được thương hiệu và uy tín trên thị trường. Với kim chỉ nam luôn lấy chất lượng sản phẩm và uy tín làm nền tảng, Ban Lãnh đạo Công ty hiểu rằng, niềm tin của Quý đối tác và CBNV Công ty quyết định sự thành công của Doanh nghiệp. Chính vì vậy, trong các hoạt động kinh doanh, Công ty luôn luôn hướng tới mục tiêu tôn trọng lợi ích các bên và đảm bảo quyền lợi cho đối tác, chinh phục khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tối ưu nhất.

Những nghề phổ biến tại An Phát Vinh

Bạn làm việc tại An Phát Vinh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo An Phát Vinh

An Phát Vinh

Click để đánh giá