Mô tả công việc
Manage daily sales revenue by entering detailed data into Misa Accounting software.
Keep track of inventory promptly as assigned by the Chief Accountant.
Monitor and report cash collections from sales, controlling related costs of card transactions and expenses at store locations.
Reconcile detailed sales revenue and collections with the Sales Department from both online and offline sales channels.
Accounts Receivable Management:
Analyze daily accounts receivable from each sales channel.
Accurately monitor the status of accounts receivable.
Compliance:
Ensure compliance with legal regulations and VAS standards.
Issue VAT invoices to customers in accordance with tax regulations.
Report output VAT.
Yêu cầu công việc
Proficient in Microsoft Office and Misa Accounting software or similar invoicing software.
Preference will be given to candidates with experience in retail companies.
Graduate from college/university.
Knowledge of English is an advantage.
At least 2 years of experience in sales accounting or accounts receivable.
Quyền lợi
Comprehensive benefits package (health insurance, paid time off, etc.).
Salary negotiate actively according to your ability
Working in a professional, dynamic and friendly environment, opportunity for promotion.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 01:05:02
Tiền thân của Công ty Cổ phần Đầu tư Xây dựng và Thương mại An Phát Vinh là Công ty Cổ phần Giải pháp Thương mại Đầu tư Xây dựng WIZCOM, được thành lập vào năm 2010 với ngành nghề chính là đầu tư và thi công xây dựng các dự án Bất động sản.
Trải qua 14 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty An Phát Vinh đã phát triển đã tạo dựng được thương hiệu và uy tín trên thị trường. Với kim chỉ nam luôn lấy chất lượng sản phẩm và uy tín làm nền tảng, Ban Lãnh đạo Công ty hiểu rằng, niềm tin của Quý đối tác và CBNV Công ty quyết định sự thành công của Doanh nghiệp. Chính vì vậy, trong các hoạt động kinh doanh, Công ty luôn luôn hướng tới mục tiêu tôn trọng lợi ích các bên và đảm bảo quyền lợi cho đối tác, chinh phục khách hàng bằng chất lượng sản phẩm và dịch vụ tối ưu nhất.