Mô tả công việc
Participating in designing, developing, testing and supporting the digital platforms. Understand well the software development life cycle in web, mobile applications, cloud solutions, automation, and, dashboarding & visualization. Design & develop algorithms for generative models using deep learning techniques. Participating in UAT testing with business user. Research & stay up-to-date on the latest advancements in generative AI technologies & methodologies.
Key Responsibilities
Support digital transformation initiatives: Collaborate with the Gamuda Head Office - GET & GL DDU to execute the digital transformation.
Manage software development requirements and interact with stakeholders in the achieving technology initiatives.
Design, define specifications, develop, customize, build, test, document and oversee GEN AI, web & software applications include mobile app.
Analyze, support, and maintain software application based on business requirements.
Define and design user interface solutions with practical intent and user friendliness.
Clearly and regularly communicate with stakeholders and team members to resolve complex technical issues.
Evaluate and select digital platforms, software, and tools that align with the organization's needs.
Utilize data analytics to drive decision-making and optimize digital strategies.
Generate insights from data to identify new opportunities for digital innovation.
Collaboration with business stakeholders to understand their needs, challenges, and objectives.
Translate business requirement into detailed functional specifications for technology teams.
Provide training and support to teams to help them adapt to new digital tools and processes.
Build strong relationships with key stakeholders, including senior management, department heads, and external partners.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field.
Experience in a multinational corporation or a large-scale organization preferred.
Experience in software development and agile methodology.
Knowledge of industry best practices and standards for digital transformation.
Certification in relevant IT fields (e.g., ITIL, PMP, AWS, Azure) is a plus.
Knowledge of cloud platforms like AWS, Azure, or Google Cloud.
Competencies Required
Minimum of five years of relevant experience in IT support, digital transformation, or technology implementation.
Deep understanding of digital technologies, experience in Data Pipeline Development and Maintenance.
Proven ability to manage complex projects and initiatives.
Proven experience in coding using one or more of the following languages: [list specific programming languages, e.g., Python, Java, JavaScript, C++, etc .
Strong understanding of data structures, algorithms, and software design principles.
Skills & Abilities
Proficiency in verbal and written communication skills in English.
Strong analytical and problem-solving skills.
Excellent communication and interpersonal skills.
Ability to work effectively in a fast-paced, dynamic environment.
Strong leadership and management skills.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khởi đầu hoạt động từ năm 2002 với vai trò là một công ty giao nhận vận chuyển, Interlink Group đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (Logistics provider) đầu tiên tại Việt Nam và Đông Dương chuyên về dịch vụ 'một cửa' và trọn gói cho khách hàng.
Mục tiêu của Interlink Group là luôn cố gắng đem lại cho khách hàng những dịch vụ có giá trị thực sự, tạo lập bằng sự thông hiểu về thị trường nội địa kết hợp với sự tinh thông về nghiệp vụ quốc tế. Và bằng chứng rõ ràng nhất về sự quan tâm đến khách hàng là sự đầu tư mạnh mẽ vào kho bãi, đội xe pick up hàng, đội xe container, sự đầu tư về công nghệ thông tin, về đào tạo nhân viên, về việc mở rộng thêm 4 công ty thành viên dựa trên nền tảng tải chính ổn định. Bên cạnh đó là sự cam kết vê chất lượng dịch vụ được minh chứng thông qua Chứng nhận về ISO9001:2000 của tổ chức TUV - Cộng hòa liên bang Đức cho tất cả các thành viên.
Cuối cùng, để phấn đấu trở thành nhà cung cấp dịch vụ hậu cần - tiếp vận (logistics) chuyên nghiệp, xác định một cam kết kết rõ ràng về chất lượng dịch vụ là điều hết sức quan trọng đối với chúng tôi.