Việc làm Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI

Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
Công TY CP Tập Đoàn Vàng bạc đá quý DOJI
[HEINEKEN Vung Tau] Brewery Admin Officer
Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI
5.0
4 đánh giá 213 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bà Rịa - Vũng Tàu

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  1. Supervision of Sanitation Services, Pest Control, and Greenery in the Factory
    • Monitor and verify work schedules for each category, ensuring a clean, beautiful, and green landscape.
    • Control services quality, promptly address difficulties affecting services quality through comprehensive factory inspections. Conduct weekly inspections and address any issues.
    • Prepare reports based on job categories.
    • Regularly hold meetings with all suppliers to listen, provide feedback, and make adjustments for the best services at our factory.
    • Manage and update records related to services (service staff lists, relevant certifications, health records of subcontractor staff, chemical lists, usage information, subcontractor staff training records, periodic subcontractor reports, etc.) to ensure service activities comply with ISO 9001 and FSSC 22000 processes.
    • Verify work logs, acceptance minutes, invoices, and payments to suppliers on a monthly basis.
    • Control and update accounting expenses as needed on a monthly basis.
  2. Organize Factory Tours for Visitors
    • Receive factory tour requests from external departments and internal sections within the factory.
    • Introduce and guide tour groups according to the factory’s program.
    • Collaborate with the bar manager to prepare for tours.
    • Maintain tour records and update them as necessary.
    • Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
  3. Factory Administrative Costs
    • Timely verify and reconcile expense records, make payments to suppliers (such as landscaping services, pest control, and cafeteria services).
    • Temporarily advance administrative costs and process related expenses to support departments, then reconcile with the accounting department.
    • Plan reasonable monthly and annual expenditures.
    • Ability to forecast costs for the following year and compare and identify discrepancies in monthly administrative costs.
  4. Organize Factory Programs and Events, Including Tours
    • Plan and coordinate regular programs within the factory, including:
      • Happy hours, town hall meetings, year-end parties, sports events, farewells, and welcomes.
      • Away days, family days, women’s days, and commemorative celebrations.
      • Tet charity events.
    • Establish contact with suppliers and relevant authorities (if applicable) and coordinate logistics.
    • Process payments to suppliers, track expenses, and update records as needed.
    • Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
  5. Factory Hygiene and Safety Evaluation System
    • Collaborate with the TPM department and production units to plan and implement regular monthly evaluations within the factory.
    • Compile data from the evaluation system and maintain monthly reports.
    • Address technical errors in the evaluation system for participating evaluators.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Qualification:
    • Bachelor’s degree
  2. Skills:
    • Proficient in Microsoft Office (Outlook, Excel). Successful candidates will be required to learn Power BI for job-related tasks.
    • English communication skills: intermediate level
  3. Experience
    • Prefer candidate with previous experience working in manufacturing companies.
    • Equivalent position with at least 1 - 2 years of experience.
  4. Note
    • Willing to perform outdoor inspections for sanitation services, greenery, and pest control. Also, for outdoor events and short-term projects such as quarterly meetings at the factory and groundbreaking ceremonies.
    • Outdoor inspections are conducted weekly, with each inspection lasting 60-90 minutes.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon - Fri, 8am - 5pm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công TY CP Tập Đoàn Vàng bạc đá quý DOJI
Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Công TY CP Tập Đoàn Vàng bạc đá quý DOJI, tiền thân là Công ty Phát triển Công nghệ và Thương mại TTD được thành lập ngày 28/07/1994. Vào thời điểm những năm 90 của thế kỷ 20, Công ty TTD chính là doanh nghiệp tiên phong trong hoạt động chuyên sâu về khai thác đá quý, chế tác cắt mài và xuất khẩu đá quý ra thị trường quốc tế, vốn là một lĩnh vực vô cùng mới mẻ tại Việt Nam. TTD trở thành Công ty đầu tiên đã đưa ra thị trường quốc tế sản phẩm đá Ruby sao Việt Nam với thương hiệu Việt Nam Star Ruby – VSR. Kể từ đó, Công ty được mệnh danh là ông hoàng Ruby sao của thế giới, đưa Việt Nam được khắc họa như một điểm sáng trên bản đồ Đá quý quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Tập đoàn tham gia bảo hiểm sức khỏe nâng cao cho các nhân viên với hạn mức lên tới 500 triệu đồng/ năm, không những tham gia cho bản thân nhân viên mà còn tham gia cả cho người thân

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding hàng năm
  • CLB yoga, bóng đá 
  • Talkshow phát triển bản thân 

Lịch sử thành lập

  • Ngày 28/07/1994, Công ty Phát triển Công nghệ và Thương mại TTD được thành lập
  • Năm 2007, Công ty TTD chính thức đổi tên thành Công ty CP VBĐQ & Đầu tư thương mại DOJI
  • Năm 2009, DOJI thực hiện tái cấu trúc và chính thức trở thành Tập đoàn Vàng bạc đá quý Doji, hoạt động theo mô hình công ty mẹ - con.
  • Đầu năm 2012, Tập đoàn DOJI chính thức mở rộng hoạt động sang lĩnh vực tài chính - ngân hàng và trở thành cổ đông chiến lược của Ngân hàng TMCP Tiên Phong (TPBank)
  • Năm 2019, Chào mừng kỷ niệm 25 năm thành lập Tập đoàn, Tòa nhà DOJI Tower - Trụ sở chính của Tập đoàn chính thức được khai trương, trở thành Trung tâm Vàng bạc và Đá quý lớn nhất cả nước với lối kiến trúc đẳng cấp và độc đáo 
  • Ngày 30 tháng 4 năm 2020, DOJI tiếp quản Công ty Thế giới Kim cương (TGKC).

Mission

Hướng tới con người và vì con người bằng những sản phẩm và dịch vụ chất lượng hàng đầu trong kinh doanh và quản lý doanh nghiệp, vì sự phồn vinh xã hội, giá trị cá nhân và tinh hoa cuộc sống.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI

Bạn làm việc tại Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI

Tập đoàn vàng bạc đá quý DOJI

Click để đánh giá