Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Responsible for managing, monitoring, and updating the goods allocation plan:
- Receive and handle the annual master plan.
- Analyze merchandise demand and develop allocation plans to arrange the movement of goods to company warehouses or customer locations.
- Coordinate with assigned suppliers and negotiate on any arising issues.
- Regularly and promptly update information on goods, inventory, consumption trends, market fluctuations, and socio-economic conditions to propose appropriate solutions.
- Create purchase orders in the SAP system.
- Update shipment information and schedule adjustments with the Documentation Department.
2. Execute procurement and utilization of logistics services:
- Identify and negotiate with suppliers for transportation services.
- Consolidate transportation service information, conduct tendering, analyze results, and recommend suitable suppliers.
- Collaborate with relevant departments to optimize transportation costs.
- Forecast risks that could affect costs and operations, and report to superiors for timely resolutions.
- Manage service providers and evaluate their performance quarterly.
- Ensure timely purchase of goods insurance.
3. Oversee team management and development:
- Supervise and guide the assigned team in achieving operational goals and professional growth.
4. Perform other tasks as assigned by the BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Proficient in Office Software (especially Excel), with priority given to candidates experienced in ERP/SAP systems.
2. Language Proficiency:
- English: TOEIC ≥ 800 or IELTS 6.5.
3. Other Requirements:
- Skills and Competencies:
- Management & Leadership skills.
- Analytical & Problem-solving skills.
- Communication & Negotiation skills.
- Project Management skills.
- Attitude and Qualities:
- Integrity, dedication, and enthusiasm.
- Attention to detail and meticulousness.
- Quick adaptability and readiness to embrace flexibility in a VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) environment.
- Additional Knowledge:
- Understanding of the industry, products, and business markets.
4. Preferred Certifications:
- Certificate in Import-Export & Logistics Operations.
- FIATA Minimum Standards (FMS) Certificate.
- Incoterms Certification: Negotiation and Contracting for Transportation.
- Certificate in Warehouse & Logistics Management / Risk Management in Logistics.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
Công ty Tài Chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội (SHB Finance) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 77/GP-NHNN do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 12/12/2016 và được phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp lần đầu ngày 28/3/2017.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật bảo hiểm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: Bóng đá do công ty tài trợ 1 tuần/ 1 lần.
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật theo quý cho các thành viên trong công ty,…
- Du lịch
- Team building
Lịch sử thành lập
Ngày 25/4/2023, SHBFinance được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận chính thức chuyển đổi từ Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội thành Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội.
Mission:
Cung cấp các giải pháp tài chính tiêu dùng thông minh,dễ tiếp cận cho mọi người dân Việt.
Review SHB Finance
Thời gian thoải mái, không gò bò giờ giấc, được ở nhà làm tuần 2 ngày. Mấy clb mở ra cũng được nhưng hơi ít
Công ty mới cho làm việc hybrid 2 ngày/tuần nên thấy rất tốt với người nhà xa
Lương cao so với mặt bằng chung và khối lượng công việc phải làm