Các phòng ban đang tuyển dụng tại SHB Finance

Ngân hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm SHB Finance

Cập nhật 17/02/2025 11:40
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
Công ty tài chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn – Hà Nội
Residential Sales Manager
SHB Finance 3.9★
28 đánh giá 863 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Meeting planned sales team goals and setting individual sales targets with the sales team
  • Ensure that all documents relating to the sales department are prepared and managed in accordance with company policies & procedures. Liaise with clients to obtain all necessary documentation to market & sell projects on behalf of the client.
  • Hiring and training key person to build their own team.
  • Attend training courses as required and deliver training to their own team.
  • Overseeing the activities and performance of the sales team, managing your team, and updating weekly report to HRBP as required.
  • Lead and manage sales staff across key projects undertaken by the sales department.
  • Promote Savills services in respect to, but not limited to project sales services.
  • Tracking sales goals and producing weekly report to Residential Sales Director within required deadline.
  • Lead and manage sales projects for Savills HCMC division.
  • Liaise with senior managers and staff from other departments.
  • Participating in, and promoting the sharing of knowledge, market information and professional standards within the sales department.
  • Ensure the Sales Department complies with all laws related country’s law requirements.
  • Manage, lead, and liaise with the clients regarding sales issues.
  • Undertake domestic travel as required.
  • Manage, coordinate, and ensure professional standards of the marketing of sales projects.
  • Manage the preparation of accurate project marketing and sales budgets
  • Ensuring the timely payment of all sales department related invoices.

Yêu Cầu Công Việc

Education:

  • Strong understanding of Real Estate Market.
  • Bachelor’s degree Real Estate or related fields

Communication skills:

  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers.

PC skills:

  • The ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information.

Experience:

  • 5 years industry experience with a solid understanding of the Sales and Marketing of property covering residential, office, retail and other related projects.
  • Strong understanding of property and economic principles

Language:

  • Proficient English (both speaking and writing).

Key characteristics

  • Strong analytical and report writing skills.
  • Must understand the principles and practice of client care
  • Excellent communication, interpersonal and writing skills.
  • Driven, competence, flexibility and a willingness to learn;
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task;
  • Literacy, for writing reports and presentations;
  • Ability to work effectively under pressure.
  • Creativity, imagination and the ability to use initiative;
  • Good teamwork, analytical and problem-solving skills;
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa Nhà Doji Tower, 85 Hàm Nghi, phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Gelex Tower, 52 Lê Đại Hành

Công ty Tài Chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội (SHB Finance) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 77/GP-NHNN do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 12/12/2016 và được phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp lần đầu ngày 28/3/2017.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật bảo hiểm.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tổ chức các hoạt động thể thao:  Bóng đá do công ty tài trợ 1 tuần/ 1 lần.
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật theo quý cho các thành viên trong công ty,…
  • Du lịch
  • Team building

Lịch sử thành lập

Ngày 25/4/2023, SHBFinance được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận chính thức chuyển đổi từ Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội thành Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội.

Mission:

Cung cấp các giải pháp tài chính tiêu dùng thông minh,dễ tiếp cận cho mọi người dân Việt.


Review SHB Finance

3.9
28 review

11/02/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Quản lý Change Management thiếu hiệu quả, thường xuyên khoe khoang về hệ thống core từ Home Credit nhưng sau 9 tháng vẫn chưa hoàn thành được một tài liệu BRD

11/02/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Quy trình phỏng vấn kém chuyên nghiệp, không tạo được thiện cảm cho ứng viên

11/02/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Nhóm IT tại SHB Finance hoạt động kém hiệu quả, quy trình làm việc chưa chuyên nghiệp

Những nghề phổ biến tại SHB Finance

Bạn làm việc tại SHB Finance? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SHB Finance

SHB Finance

Click để đánh giá