As General Manager you will manage the day to day leadership and direction of the hotel, maximising on sales and revenue and driving financial returns. You’ll take ownership of the development of your people, execute on brand standards and build awareness of the hotel and brand within the local area.
Key Accountabilities
People
- Develop programmes and initiatives to increase team engagement that are aligned with the hotel’s service philosophy.
- Develop, implement and monitor team member succession planning to ensure future bench strength.
- Establish performance and development goals for team members and provide mentoring, coaching and regular feedback to enhance performance.
- Oversee HR related actions in accordance with company rules and policies.
- Demonstrate brand citizenship by maintaining compliance with all required brand and service standards.
- Drive improvement in guest satisfaction goals.
- Collaborate with colleagues and hotel team members to establish and implement services and programmes that meet or exceed guest expectations.
- Speak to guests – ask for their feedback and build relationships.
- Prepare annual capital, cash flow and sales and marketing plans to accurately forecast budgets.
- Analyse financials to drive revenues, future profitability and maximum return on investment.
- Use distribution channels and technology platforms to drive revenue and maximise market share.
- Lead capital plans and asset management initiatives, including working with owners to maintain or improve property’s market leadership position.
- Ensure a safe and secure environment for guests, colleagues and hotel assets.
- Act as public relations representative to raise awareness of hotel and brand in local community.
- Drive team member involvement in community organisations, activities and businesses.
- Develop and carry out action plans to be environmentally-conscious by taking steps to reduce the hotel’s carbon footprint.
- Perform other duties as assigned. May also serve as manager on duty.
- Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in Hotel Administration, Business Administration.
- Five to ten years’ of prior hotel management experience, or equivalent combination of education and experience.
- Previous GM experience required in Vietnam preferable
- Must speak fluent English, Vietnamese language skills a benefit
Don't quite meet every single requirement, but still believe you'd be a great fit for the job? We'll never know unless you hit the 'Apply' button. Start your journey with us today.
Công ty Tài Chính TNHH MTV Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội (SHB Finance) được thành lập theo Giấy phép thành lập và hoạt động số 77/GP-NHNN do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 12/12/2016 và được phòng Đăng ký kinh doanh – Sở Kế hoạch và Đầu tư thành phố Hà Nội cấp Giấy chứng nhận đăng ký doanh nghiệp lần đầu ngày 28/3/2017.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo luật bảo hiểm.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: Bóng đá do công ty tài trợ 1 tuần/ 1 lần.
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện như: Ngày Quốc tế phụ nữ 8/3, Phụ nữ Việt Nam 20/10, Tổ chức tiệc sinh nhật theo quý cho các thành viên trong công ty,…
- Du lịch
- Team building
Lịch sử thành lập
Ngày 25/4/2023, SHBFinance được Ngân hàng Nhà nước chấp thuận chính thức chuyển đổi từ Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội thành Công ty Tài chính TNHH Ngân hàng TMCP Sài Gòn - Hà Nội.
Mission:
Cung cấp các giải pháp tài chính tiêu dùng thông minh,dễ tiếp cận cho mọi người dân Việt.
Review SHB Finance
Thời gian thoải mái, không gò bò giờ giấc, được ở nhà làm tuần 2 ngày. Mấy clb mở ra cũng được nhưng hơi ít
Công ty mới cho làm việc hybrid 2 ngày/tuần nên thấy rất tốt với người nhà xa
Lương cao so với mặt bằng chung và khối lượng công việc phải làm