BEST Logistics Technology ★ 3.4

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại BEST Logistics Technology

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ

Việc làm BEST Logistics Technology

Cập nhật 03/03/2025 10:49
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)
Sales Coordinator
BEST Logistics Technology 3.4★
5 đánh giá 184 việc làm 86 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.

• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.

• Being responsible for the revenue of assigned market.

• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.

• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.

• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.

• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).

• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.

• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.

• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.

• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.

• Attending trade fair if required.

• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.

• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.

• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.

• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.

• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.

• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.

• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.

• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.

• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.

• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.

• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.

• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.

• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.

• Maintaining the standard and office environment professionally.

• Participating training courses and meetings as demanded.

• Performing other tasks assigned by superior.

Quyền lợi được hưởng

• Professional career paths & working environment with Radisson International Group

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.

• Having degrees and certificates related to the profession.

• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.

• Being fluent in English; being able to using other language.

• Being proficient in office informatics, hotel management software.

• Mastering in hospitality activities.

• Having ability to orient guests, spirit of service.

• Being able to work independently under high pressure.

• Having good commercial and business sense.

• Having excellent presentation skill.

• Arranging work and coordinating with colleagues well.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)
BEST Logistics Technology Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 20, Tòa nhà UOA, Số 06 Tân Trào, Phường Tân Phú, Quận 7

Tập đoàn BEST Inc (NYSE: BEST) là nhà cung cấp dịch vụ Chuỗi cung ứng thông minh hàng đầu và sở hữu tốc độ phát triển mạnh mẽ trên phạm vi toàn cầu. Nền tảng đa diện của chúng tôi kết hợp công nghệ, dịch vụ hậu cần và chuỗi cung ứng tích hợp, dịch vụ giao nhận đầu cuối và các dịch vụ gia tăng giá trị khác. BEST Logistics & Technology bước vào thị trường Việt Nam với mục tiêu cung cấp dịch vụ Chuyển Phát với Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)


Review BEST Logistics Technology

3.4
5 review

21/10/2024
Sale Logistics tại Hà Nội

Ai có cái mindset thích OT không cần tiền, làm vì đam mê thì ghé vào công ty

20/11/2023
Sale Logistics tại Hà Nội

Chính sách và quy trình làm việc của Best (fb)

20/11/2023
Sale Logistics tại Hà Nội

Công việc OT muộn (fb)

Những nghề phổ biến tại BEST Logistics Technology

Bạn làm việc tại BEST Logistics Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEST Logistics Technology

BEST Logistics Technology

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo