Mô tả công việc
• Controls and analyses, on an on-going basis, in order to optimize the following:
o Quality levels of product and service
o Guest satisfaction
o Merchandising and marketing
o Operating costs
o Sanitation and cleanliness (hygiene)
o Outlet Maintenance
• Coordinates and supervise the preparation, presentation and service of food products to ensure the highest quality at all times
• Establishes and maintains effective employee relations
• Assists in coordinating pricing and preparation of menus, beverage and wine lists by taking into consideration such factors as:
o Local requirements
o Market needs
o Competition
o Trends
o Recipes
o Potential costs
o Availability of Food and Beverage products
o Merchandising and promotions.
• Coordinates to determine the minimum and maximum Food and Beverage par stocks and Food and Beverage items in accordance with quality and quantity standards
• Daily and weekly Food and Beverage meetings relating to, but not limited to, the following:
o Overall Food and Beverage financial results and profitability
o Projected business
o Operations results and problems
o Changes in procedures
o New management policies
o Quality improvement
o Sales improvement
o Productivity improvement
• Attends all other meetings as required by the administrative calendar
• Keeps and up-to-date standard recipe file for all Food and Beverage items to include:
o Sales history
o Sales mix
o Actual costs
o Potential costs
o Par stock
o Production time
• Assists in implementing a daily, weekly and monthly checklist for all Food and Beverage departments. Ensures proper follow-up to attain maximum quality and efficiency
• Keeps aware of trends, systems, practices and equipment in Food and Beverage preparation and service in the hotel and restaurant field through trade literature and actual visits
• Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to, clients, suppliers, government officials, competitors and other members of the local community
• Assists Outlet Manager on manpower planning and management needs
• Involves in the preparation and management of the Department’s budget
• Performs any other duties which may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
Benefit:
Accommodation for Candidate who come from another city
Service charge
2 days off / week
Full Social Insurance
Shuttle bus from the hotel to City and back
International work environment
Duty meal
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Fluent English skills
• Leadership Skills
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo /Ảnh
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn có trụ sở chính tại Lô G, chung cư Hùng Vương, đường Tản Đà, P.11, Q.5, TP.HCM với tổng điện tích hơn 4.000m2 và hơn 10.000 mặt hàng chính hãng thuộc các tập đoàn điện tử hàng đầu thế giới được bày bán tại siêu thị như: Panasonic, Samsung, LG, Hitachi, Bosch, Hafele, TCL, Toshiba, Electrolux, Sharp, Casper, Midea… đã đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của người tiêu dùng.
Sự ra đời của Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn đã đánh dấu 1 bước tiến lớn trên thị trường điện máy Việt Nam. Đây là siêu thị đi tiên phong trong lĩnh vực bán lẻ hàng điện máy, nội thất tại Việt Nam chuyên về các ngành hàng Điện tử, Điện lạnh, Di động, Vi tính, Gia dụng, Viễn thông, Nội thất với phong cách phục vụ chuyên nghiệp và hiện đại.
Với những nỗ lực không ngừng, Siêu Thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn ngày càng phát triển mạnh mẽ, 95 chi nhánh trên khắp các tỉnh thành ở khu vực miền Nam, miền Trung, kế hoạch mở rộng ra khu vực phía Bắc trong tương lai gần. Định vị thương hiệu là đơn vị bán lẻ uy tín và gần gũi trong lòng khách hàng. Tối ưu hóa chi phí để sản phẩm đến tay người tiêu dùng có chất lượng tốt và giá thành hợp lý, chăm sóc hậu mãi chu đáo.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Hoạt động xã hội
Lịch sử thành lập
- Ngày 21/05/2001, Công ty TNHH Cao Phong thành lập gắn liền với thương hiệu Siêu thị Điện Máy – Nội Thất Chợ Lớn, do ông Trang Sở Lương với hơn 20 năm kinh nghiệm trong ngành kim khí điện máy làm Tổng Giám Đốc
Mission
Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm thiết bị với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng
Review ĐIỆN MÁY CHỢ LỚN (CÔNG TY TNHH CAO PHONG)
Ý thức làm việc tốt, nhân viên hòa đồng
Đãi ngộ tốt
Môi trường làm việc năng động, nhân sự ổn định