I. JOB DESCRIPTION
- Monitor market trends, survey consumer opinions and understand competitors' campaigns.
- Market analysis to position the brand and determine the insights of target customers
- Strategic planning for positioning and market entry
- Ensure harmony between the brand personality and the vision, mission, goals and strategy of the company
- Brainstorm brand communication campaigns
- Oversee marketing and advertising activities to ensure consistency with product strategy
- Anticipate risks for timely handling measures
- Track and report campaign effectiveness
- Make plans and schedules for building brands that you are assigned to be in charge of.
- Plan and implement marketing plans for brands (Etiaxil, Embryolisse, Jonzac,….)
- Investigate and analy secompettor as well as opportunities based on market realities, customer trends and development goals of competitors.
- Connect your brand's operations with sales and other departments effectively.
- Coordinate closely with teams (design, operation) and agents of the Company to implement timely activities
- Supervise brand implementation, sales implementation, market demand analysis to propose appropriate actions.
II. REQUIREMENT
- Graduated in Business Administration, Marketing,....
- Being able to communicate in English is an advantage
- 2-3 years of experience in Branding Marketing, preferably at a similar position in Mom&Baby industry/ Cosmetic Derma
- Strong at brand management, consumers understanding, creative & strategic knowledge
- Good presentation, communication and team management skills
- Knowledge: Have brand management and marketing skills.
- Presentation skills. Coaching skills
- Business literacy: Good knowledge of consumer insights based on qualitative data
- P&L Management
III. BENEFITS
- Working in a dynamic, open and creative environment
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Team-Building, Year End Party and many internal events
- 13th-month salary bonus, social and health insurance, 12 days of annual leave
- Policy on social insurance, health insurance and other benefits in accordance with the Law and the Company's regulations
Ø Venue: - 19, Street 59A, Thanh My Loi Ward, Thu Duc City, Ho Chi Minh City
- Đong Đa district, Ha Noi city
Ø Email: [email protected]
Ø Website: SAGEN GROUPE (sagen-groupe.com)
Ø Boutique: Sagenboutique
Ø Page FaceBook: (1) Facebook
- Linkedin: (2) SAGEN GROUPE: Posts | LinkedIn
Công ty TNHH Công nghệ THG Việt Nam (TH Group) được thành lập vào năm 2021. Là một cái tên mới mẻ đối với thị trường mỹ phẩm trong nước, chúng tôi tự hào là thương hiệu có đội ngũ chuyên gia nghiên cứu và phát triển các sản phẩm chăm sóc da với quy trình sản xuất chuyên nghiệp, thân thiện với môi trường. TH Group tự tin cam kết cung cấp cho người tiêu dùng dòng mỹ phẩm cao cấp với công dụng tuyệt vời, liệu trình chăm sóc da hiệu quả và mang lại sự an toàn tuyệt đối tới khách hàng. Trong tương lai không xa, chúng tôi mong muốn trở thành người bạn đồng hành thân thiết với người phụ nữ trên bước đường nâng tầm nhan sắc, hoàn thiện bản thân. Để chinh phục ước mơ này, tổng công ty luôn cần đội ngũ nhân sự có tâm, có tầm, nhiệt huyết và tài năng. Tại TH Group, chúng tôi như một đại gia đình đoàn kết giành tình cảm đặc biệt cho nhau bằng tình yêu thương giữa những người đồng nghiệp, những người anh em cùng chung một nhà luôn giúp đỡ lẫn nhau trong và ngoài công việc để cùng phát triển bản thân.
“MUỐN ĐI NHANH THÌ ĐI MỘT MÌNH, MUỐN ĐI XA THÌ ĐI CÙNG NHAU”
Hãy cùng hành động với chúng tôi để mang thương hiệu Việt vươn tầm thế giới!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2021
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành