Mô tả công việc
JOB DESCRIPTION
Key result area 1: Client Pitching / Media Planning (70%)
Work with key media partners for implementation planning and negotiations (if any)
Provide guidance to the team on planning, follow- up on operations, and optimization of digital campaigns to get the input to revise the strategy, planning, and approach for better results.
Build up the media planning team from the scratch, from recruitment to development.
Be the trusted advisor/ to- go person within the team and with clients for all things related to digital/ media
Provide strategy/planning/approach to clients, across different digital platforms/ media platforms in order to achieve the brief’s objectives
Set viable objectives and KPIs, and recommend/develop measurement methodology against all briefs
Key result area 2: Media Innovation & Product development (30%)
Support to train media/account/.. team about these things above
Develop best practices/ framework and procedures/processes for media planning/proposal & operations for solutions/ verticals.
To update the team and clients on new trends and changes in the media landscape (e.g. new media vendors, new ad formats, etc.)
JOB REQUIREMENTS
Skills & Knowledge & Qualification
Minimum 1 year of work experience in a media agency, client- side in- house team
Highly evolved presentation and reporting skills, analytical skills & problem- solving skills are the MUSTs
Entrepreneurial mindset – driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Strong critical thinking and problem- solving skills
Solid experience in media planning and buying across all digital platforms, with hands- on experience in advertising technology platforms: FB, Google, Ad- network,...
Good to have
Shows depth of understanding of the industry, business, brands, and consumers in client conversations.
Experience in integrated planning will be an advantage
Experience in the execution of digital marketing campaigns
Demonstrated experience and success working in a client- facing role.
PMAX- er Identification
Extreme Ownership: The practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
People Development: Attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Integrity: Be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Innovation: Drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Teamwork & Fun: The cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.
WHY PMAX?
Insurance as full salary (SHUI)
Other staff welfare allowances.
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
Annual health check- up and Healthcare Insurance PTI for all employees
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02
Công ty TNHH Đầu Tư Thương Mại & Chăm sóc sức khỏe INCOM Việt Nam được thành lập từ năm 2016, với quy mô hơn 100 cán bộ nhân viên văn phòng Bắc – Nam. Chúng tôi tự hào là một trong những nhà phân phối ghế massage và các thiết bị chăm sóc sức khỏe chất lượng, uy tín hàng đầu tại Việt Nam
- Suốt quá trình hình thành và phát triển, với phương châm tìm kiếm chất lượng cuộc sống cao hơn cho toàn xã hội, chúng tôi không chỉ mong muốn làm hài lòng khách hàng, người tiêu dùng trực tiếp sản phẩm, dịch vụ của công ty, mà còn sẵn sàng sẻ chia cùng toàn thể cán bộ nhân viên những lợi ích thiết thực.
- Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên phù hợp với mong muốn hợp tác lâu dài, bền vững vì sự phát triển của công ty và của chính bạn
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2016
Mission
-
Tầm Nhìn: Trở thành chuyên gia phân phối thiết bị y tế & chăm sóc sức khoẻ gia đình, tiên phong cung cấp Giải pháp chăm sóc sức khoẻ toàn diện chất lượng hàng đầu thế giới (từ Nhật Bản và Mỹ), uy tín số 1 về dịch vụ khách hàng “trung thực, tôn trọng cam kết” theo phong cách Nhật Bản.
-
Sứ Mệnh: “Vì một cuộc sống khoẻ mạnh và hạnh phúc hơn cho người dân Việt"