Mô tả công việc
BAY CAPITAL DANANG HOTEL (Soon to be CROWNE PLAZA DANANG CITY CENTRE managed by IHG as of JAN 01ST 2025)
Every day is different, but you’ll mostly be:
- Preparing buffet set-up for breakfast and evening cocktail and provide host/hostess service to our club paying guest at the Club Lounge
- Greeting all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
- Handling guest inquiries, complaints, or special requests promptly and professionally, ensuring guest satisfaction
- Maintaining effective communication with other hotel departments to ensure the smooth operation of guest services (e.g. housekeeping, food & beverage)
- Managing room check-ins and check-outs, ensuring proper verification and accuracy in keying in guest reservation details into the hotel systems
- Providing personalized service by anticipating and fulfilling guest needs, including special requests or preferences
- Overseeing the daily operations of the executive club lounge, ensuring it is clean, well-stocked, and in excellent condition
- Assisting in setting up, replenishing, and organizing the food and beverage displays, including premium drinks, snacks, and other amenities
- Maintaining cashier float, ensuring accurate daily report of money received and performing audit balances in accordance with accounting policies and procedures
- Conducting daily beverage inventory and other inventories as required by management prior to closing the Club Lounge for the day
- Following all hotel security protocols, including monitoring the guest access system and ensuring safety procedures are followed
- Maintaining standard of behaviour, appearance and attitude in accordance to the hotel's brand
Quyền lợi được hưởng
- We give our people everything they need to succeed. From a competitive salary that rewards all your hard work to a wide range of benefits designed to help you live your best work life – including a full uniform, impressive room discounts and some of the best training in the business.
- Our mission is to welcome everyone and create inclusive teams where we celebrate difference and encourage colleagues to bring their whole selves to work. IHG Hotels & Resorts provides equal employment opportunities to applicants and employees without regard to race, color, religion, sexual orientation, gender identity, national origin, protected veteran status, or disability. We promote a culture of trust, support, and acceptance. Always welcoming different backgrounds, experiences, and perspectives.
So, join us and you’ll become part of our ever-growing global family.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in spoken English language. Knowledge in additional languages will be a plus, but not essential.
- Strong interpersonal skills, with a welcoming and approachable demeanor.
- Flexible to adapt to changing guest needs and operational demands.
- Being detail-oriented, with a passion for providing a superior guest experience.
- Able to multitask effectively, manage priorities, and ensure smooth lounge operations.
- Able to commit rotating Morning and Afternoon shift hours over weekends and public holidays.
Yêu cầu hồ sơ
- CV and Cover Letter in English
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.