Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Product/Commercial/Visual Management:
-
Ensure shop floor layout and new lines are merchandised according to according to/follow the Company guidelines/ operational policies and procedures.
-
To be aware of the daily and monthly budgets to meet and exceed them.
-
Analyze daily business information & data and reacts to it accordingly.
-
Be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/ seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID (Radio Frequency Identification) practice is in place at all times.
-
Control product level in the store.
Team Management:
-
Managing and motivating the sales team to increase sales and ensure business efficiency.
-
Be aware of the daily and monthly sales target to meet and exceed them.
-
Communicate with the management team on a daily basis with information regarding personnel and product.
-
Ensure standards are maintained during the day and at closings.
Customer Service:
-
Ensure a high level of customer service is offered in the store.
-
Monitor and support customer service action plans.
-
Solve and manage customer issues as they arise and refer to the senior management team when necessary.
-
Understand and reinforce the company return policy.
-
Support customer service with product knowledge and awareness of the New arrivals, Replenishment of best sellers & Offering alternatives.
Team Management:
-
Lead and keep a high level of motivation within the department.
-
Guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members.
-
Assist in the development and retention of an effective team.
-
Get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc).
Health and Safety:
-
Ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
Be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them.
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
-
Or candidates with over 1 year of Product, Commercial & Visual Management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.