Việc làm Thương mại MESA

Cập nhật 20/12/2024 13:42
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA
Senior Customer Success Specialist
Thương mại MESA
92 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview

We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.

Job Responsibilities

Order Management:

  • Handle customer inquiries related to online and shipped-out orders, including checking address, shipping payment, tracking, order status, shipping status, shipping delays, and returns.
  • Process order adjustments or cancellations, when applicable, and ensure timely communication with customers regarding changes.
  • Assist customers in the US and UK markets by providing clear and accurate information regarding product availability, order status, and shipping policies.



Issue Resolution:

  • Address customer concerns or complaints related to damaged, missing, or delayed shipments.
  • Work closely with the warehouse and logistics teams to resolve shipping issues quickly and efficiently.
  • Provide solutions to customer inquiries, ensuring that all interactions are positive and aligned with company policies.



Customer Communication:

  • Respond to customer inquiries in a professional and friendly manner.
  • Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring timely responses and proactive updates on order status and issues.



System Management:

  • Update and maintain accurate customer information, order details, and issue logs in the order management systems.
  • Ensure the informationn is up-to-date with the most recent order status and customer communications.



Collaboration:

  • Collaborate with the sales and warehouses to ensure a smooth order process and identify areas for improvement.
  • Provide feedback to the team on common customer concerns or challenges to help improve product offerings and processes.



Returns & Exchanges:

  • Coordinate with sales team to manage return and exchange requests, ensuring customers are guided through the process and that all necessary information is provided.
  • Work with the warehouses to ensure the timely processing of returned products.



Job Requirements

  • 5 years or more experience in customer service
  • Have experience working with US, UK or Europe based companies.
  • Proven experience in customer service, preferably in an e-commerce or retail environment
  • Familiarity with order management systems, CRM tools, and customer service software is a plus
  • Excellent English language – verbal and written
  • Excellent written and verbal communication skills, with a strong focus on customer empathy
  • Ability to handle multiple customer inquiries simultaneously while maintaining attention to detail.
  • Strong problem-solving abilities and ability to manage difficult situations with professionalism.
  • Strong time management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks effectively.
  • Positive, team-oriented attitude and a willingness to collaborate across departments.



Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA
Thương mại MESA Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
20 Bùi Thị Xuân

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.

Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.

Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding hàng năm
  • Du lịch

Lịch sử thành lập

  • Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng

Mission

Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.

Những nghề phổ biến tại Thương mại MESA

Bạn làm việc tại Thương mại MESA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại MESA

Thương mại MESA

Click để đánh giá