- Ensure quality of customer experience:
- Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement;
- Collates and evaluates Shop's feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shop satisfaction and Ninja Van’s service offering;
- Monitor shop satisfaction and service quality throughout shop journey;
- Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle;
- Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
- Team management & Capacity development:
- Maintain capacity monitoring for CSM agents;
- Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI;
- Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests;
- Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis;
- Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development .....
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
- Bachelor’s degree in business or related field
- Hands-on experience with managing clients and teams
- Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
- Strong written, verbal, and presentation skill
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Annual company trip
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
Công ty TNHH Giáo dục WeGrow Việt Nam là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực giáo dục giới tính tại Việt Nam. WeGrow Vietnam thuộc top 10 Toàn cầu Sáng kiến Xã hội SBC, được hàng loạt báo chí nước ngoài và truyền thông trong nước đưa tin: AFP Pháp, International Business Times, VNExpress, VTV1, VTV6,... Được khởi xướng bởi những người trẻ nhiệt thành, WeGrow Vietnam hướng đến sứ mệnh khai phóng, thúc đẩy thế hệ trẻ phát triển không giới hạn. Với tốc độ phát triển đáng kỳ vọng và môi trường làm việc tôn trọng, bình đẳng; Đội ngũ hy vọng được chào đón những builders gia nhập để cùng kiến tạo những thành tựu mới.
Chính sách bảo hiểm
- Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 10/05/2019
Mission
Tầm nhìn: Mọi người trẻ được tiếp cận và hưởng lợi từ giáo dục giới tính toàn diện để trở thành phiên bản tốt nhất của chính mình.
Sứ mệnh của WeGrow là mang lại các giải pháp Giáo dục Giới tính toàn diện một cách hiệu quả, giúp thế hệ trẻ được phát triển không giới hạn. Chúng tôi tin rằng mỗi con người chúng ta đều có tiềm năng vô hạn để cùng mơ ước và hành động, theo đuổi hạnh phúc của chính mình. Chúng tôi luôn trung thành với sứ mệnh của mình, thúc đẩy việc "trao quyền hạnh phúc" của mỗi cá nhân và cộng đồng xung quanh họ.
Review Wegrow Edu
Nhiều dealine và hay bị trừ lương
Nhiều deadline, hoa hồng giảm dần và KPI quá cao
Quản lý của công ty thiếu tôn trọng. Công ty làm việc không chuyên nghiệp