General Responsibilities
- Find customers, introduce, consult and sell the company's
- Consolidation Finacial Reporting Solution and services Directly perform contract negotiation, implementation coordination, after-sales customer care
- Make a work plan according to the assignment and according to the overall plan of the team
- Update market and competitor information.
- Regularly communicate with product teams to get updates about new features
- Working closely with the marketing team to communicate the product.- Have experience working with ENT clients
- At least 3 years with similar job/position in Banking, Financial, Services, technology companies
- Enthusiastic, dynamic, eager to learn
- Ability to work in a team, withstand pressure
- University degree, priority is given to IT and Financial majors
- Love sales, love technology
- Soft skills: Communication; presentation, persuasion
- Office informatics: ProficientThưởng
- Attractive income with top market incentive
- Diverse activities, events, competitions inside company and corporate level
- Working culture in open space, optimal creativity, friendliness and openness
- Vacation Support Package
Chăm sóc sức khoẻ
- Various welfare policies: Annual health check, FPT Care Health Insurance (self and relatives)
Đào tạo
- Program grants/support the necessary courses and certifications
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.