Chi tiết công việc
- Provide sewing application related technical expertise to customers
- Solving sewing related problems onsite or through recommendations based on analyses in our sewing lab.
- Promote the use of Groz-Beckert products, services and solutions.
- Analyze complaints and needle requirements, conduct technical sewing investigation, and prepare investigation reports.
- Conduct technical seminar in customer premises, assist buying houses and customers with technical advice.
- Conduct sewing trial at customer sewing lines. Initiate and guide trials against competitors. Monitor and report technical activities from competitors.
- Manage and develop key customer accounts.
- Participate in development of new products and solutions with internal and external stakeholders.
- Implement short- and long-range goals, objectives, policies, and operating procedures as required by the Company’s management.
- Insuring that all marketing tools and materials are available to all customers and partners.
- Promote positive relations with partners, vendors, and distributors.
- Monitor and analyze sales and marketing activity against targets and competitors.
- Expansion of market share
- Being able to make machine adjustments, as well as spare part changes, to improve seam quality.
- Support from colleague during his/her absence
- Sales Support Team
- Ideally first experience in technical sales for a foreign company in Vietnam, preferable in the Sewing/Garment Industry.
- University or College degree in Textile or textile or Chinese or related field.
- Fluent Chinese language skills are a must. Basic in English
- Outgoing personality, strong interpersonal skills, with a high level of ability to communicate clearly and concisely, especially with foreign customers.
- Excellent organizational skills and ability to work on an independent basis.
- High motivation, honesty, flexibility, carefulness and reliability.
- Able to work under the direction of a foreign management team.
- Work as a team member
- Reliable and trustworthy
- Willing to take risks and try new things
- To be assertive and convincing when necessary
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.