Các phòng ban đang tuyển dụng tại JOB HOUSE

Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Xây dựng
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Vận tải

Việc làm JOB HOUSE

Cập nhật 13/03/2025 16:35
Tìm thấy 19 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH JOB HOUSE
Trade Admin
JOB HOUSE
181 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Responsibility:

- Upload local price on system, instruct contract team to reallocate future prices and confirm final price, commission to relatives.

- Update the latest data of Crush Position, Trade Slip, crush margin etc., before the market opening,

- Reconcile future position, cash position, accrual report, discrepancy between trading file and system, etc.

- Produce and distribute various of daily and monthly report such as JV report, OPN report, sale report, washout list, draft flash report, draft forecast file and planner file etc., effectively and on time.

- Sorted bean costing, summarizing data and working with traders to calculate transferred price for bean from crush to sorted bean or vice versa (if any).

- Market update and commentary on market trend to support for commercial and trading team to make better use of it for business operation and development.

- Cooperate with Commercial, Finance and Logistics to manage the contract conversion process, Commodities stocks and costing reconciliation, maintain reliable data in system, doing pricing.

- Analysis on any gap / differences between the standard / estimation / accrual and the actual on commercial and logistics costs (highlight the abnormal cases with reason / nature / root cause and propose the improvement (if any).

- Support to work with CS or customers on BAS trades if requested.

- Ad-hoc and reports upon request.

2. Benefits:

- Have opportunities to go overseas for business trip/ training/ annual company trip, etc.

- Get trained in professional environment with experts from Corporation subsidiaries in other countries.

- Attractive salary and bonus: annual salary review, 13th month salary, annual performance bonus.

- Holiday and Tet bonus, monthly benefit, etc.

- Shuttle bus from Vung Tau, Long Thanh, Ho Chi Minh City.

- Premium 24/7 health & accident insurance and premium periodic health checkup package.

- 12 annual leave days per year and increase 1 day for each 3 years.

- Gifts on special occasions: Childbirth, wedding, birthday, year-end gift, mid-autumn gift, dedication award, women day, lucky money, lucky draw…

- Comfortable, creative and dynamic working environment.

- Working time from Monday to Friday.

3. Working location:

6th floor, Royal tower A, Royal Center building, 235 Nguyen Van Cu st., Nguyen Cu Trinh Ward, District 1, HCM city.

Yêu Cầu Công Việc

- University graduate major and above, with the major in Foreign Trade, Finance, Accounting, Economics, or related field.

- Minimum 2 years corresponding position experience at multinational companies. Experience in trading company is an advantage.

- Knowledge on accounting and export/import is a plus.

- Fluent in English verbal, writing and reading.

- Fluent with MS. Office, especially Excel, proficient use of SAP.

- Good in logical thinking; Attention in detail.

- Willing to learn and positive attitude.

- Able to work under high pressure, independently, responsible, adaptability and proactive, .

- Flexible on working hours.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Cơ hội huấn luyện: Oversea training
  • Độ tuổi: 22 - 40
  • Thời gian làm việc: 8:00-17:00, Monday to Friday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Nhật Bản trong lĩnh vực tuyển dụng và tư vấn. Chúng tôi tin rằng " Mỗi cá nhân sẽ thực sự tỏa sáng khi được đặt đúng chỗ" Thành công đối với Job House, chính là được nhìn thấy ứng viên phát huy hết khả năng, tạo dựng sự nghiệp lâu dài ở môi trường biết trọng dụng người tài, cùng doanh nghiệp phát triển bền vững trong tương lai. Cảm ơn bạn đã tin tưởng và cho chúng tôi cơ hội được đồng hành cùng bạn trên con đường phát triển sự nghiệp.

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Zumba
  • Bóng chuyền
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH JOB HOUSE thành lập năm 2020.

Mission

Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại JOB HOUSE

Bạn làm việc tại JOB HOUSE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo JOB HOUSE

JOB HOUSE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo