Mô tả công việc
Sales Management:
· Control cost and maintain sensitive analysis of competing products.
· Track the performance and regularly do data analysis and improvement;
· Based on the monthly target issued by the headquarters, manage the store sales and profit indicator;
Store Management:
· Pay attention to the shopping environment and store safety before and after the store, and effectively manage the safety of store assets.
Product Management:
· Develop a loss prevention plan to reduce store losses;
· Analyze store product data to plan improvements and increase sales.
· Responsible for inventory management such as daily inventory and product expiration date checking;
Display Management:
· Inspect and manage the display of goods according to the display standard, supervise the implementation of store display work, and feedback on problems.
Training Management:
· Responsible for the training and ensuring service management of store personnel, managing customer service feedback, and flexibly handling customer complaints to maintain brand image.
Financial Management:
· Formulate anti- theft measures to supervise the implementation of the store.
· Supervise the security of the payment and self- inspection of the store;
· Follow up and deal with the payment and tax work in the store;
Personnel Management:
· Ensure the staffing of the store, and the construction of the store personnel echelon in, timely training the company&039;s standards and systems to the store staff;
· Responsible for the selection, use, teaching, and retention of store employees;
· Supervise the implementation of the work, timely summary, feedback, and optimization suggestions.
Cultural Management:
· Build a good store culture to achieve simplicity and efficiency.
· Promote and implement the company&039;s corporate culture;
· Deeply understand the company&039;s information policy;
Recruitment and Training of new retail staff.
Yêu cầu công việc
· Bachelor’s degree is preferred;
· Strong overall planning ability, data statistics, induction, analysis and application ability, workflow and standard formulation ability, commodity analysis and adjustment ability, visual display ability, and keen risk management awareness;
· Strong data analysis ability, able to grasp the data contacted in the process of store management, including turnover- related data, attrition rate, turnover rate, promotion ratio, ETC;
· Follow company regional deployment and identify with the company&039;s corporate culture and values. Willing to relocate or travel outstation to other stores;
· Proficient in English.
· At least 3 years of experience in store management in the retail industry, especially newly set up retail stores (from 100- 300m2). Preferable candidate from large scale and fast retail company;
· Able to work on rotating retail operation hours including weekends and public holidays;
· Prefer immediate starter/ short notice candidate;
Quyền lợi
· Allowance depends on company policy.
· Onboard Bonus ( case by case).
· Proactive, young and energetic team.
· Good career growth and training courses.
· Annual leave.
· Competitive salary and bonus.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-09 01:30:02
CÔNG TY TNHH MAXIDI VIỆT NAM là một công ty kinh doanh với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực bán lẻ hình thức khác chưa được phân vào đâu. Chúng tôi đã được thành lập từ năm 2023 với mã số thuế 0317899481 và trụ sở chính tại 12A Tiền Giang, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Sự thành công của chúng tôi đã được thừa hưởng từ những năm kinh nghiệm trong lĩnh vực bán lẻ. Chúng tôi luôn cung cấp sản phẩm chất lượng cao và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Chúng tôi luôn đặt sự hài lòng của khách hàng lên hàng đầu và cung cấp sản phẩm tốt nhất cho họ. Chúng tôi phục vụ khách hàng của chúng tôi với tất cả trách nhiệm và luôn nỗ lực để cung cấp những sản phẩm tốt nhất. Chúng tôi cũng cung cấp dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất và sẽ không bao giờ thừa nhận sự hài lòng của khách hàng.
Hãy liên hệ với chúng tôi bằng điện thoại 0906795565 để được giải đáp bất kỳ thắc mắc nào.
Review MAXIDI VIỆT NAM
Công ty ít cho nhân viên OT nhưng nếu có OT thì nhân viên sẽ được trả lương theo quy định. Sếp vui tính và rất tốt với nhân viên và nhân viên cũng rất hòa đồng, thân thiện với nhau.
Công ty hầu như nhân viên không cần phải OT. Bảo hiểm xã hội công ty đóng full lương cho nhân viên. Công ty có nhà bếp rộng cho nhân viên ăn trưa
Điều kiện làm việc tốt, chế độ quyền lợi của nhân viên được đảm bảo. Công ty có bảo hiểm đầy đủ cho nhân viên. Công ty thực hiện đầy đủ chế độ bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, lễ Tết cho nhân viên.