Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Assist in producing, implementing and monitoring action plans to ensure Revenue Plan objective are achieved.
2. Maintain contact with planners, corporate accounts, incentive buyers, airlines and wholesalers, through personal sales calls, telephone contacts and written communications.
3. Create and implement special programmers to achieve greater productivity through: increasing average rate/ increasing occupancy/ increasing business volume during difficult periods/ increasing local food and beverage banqueting sales.
4. Oversee the selling and servicing of group business.
5. Do research on competition.
6. Meet with guests from major producers / organizers of big events staying in the hotel to ensure customer satisfaction.
7. Establish and continuously update mailing lists.
8. Develop and execute sales and marketing strategies for seeking account and targeting new customers and new sales opportunities, initiate action plan to approach and develop sales for the hotel.
9. Develop and maintain database of major markets, trace files for direct contact and/or mailings.
10. Maximize revenue by upselling packages and creative food and beverage.
11. Collect information/ requests from guests and keep the team updated for revision of sales contracts and Banquet Event Orders.
12. Coordinate Banquet Operations team and Banquet Kitchen to ensure service is fully delivered to guests of wedding events or conventions.
13. Build and strengthen relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, etc.
14. Maintain close liaison with other departments to ensure the productive departmental performance and budget.
15. Work collaboratively with off-company sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative.
16. Present products and show the guests around the venues upon request.
17. Maintain a comprehensive, current and guest focused set of departmental standard and procedure to oversee their implementation.
18. Prepare detailed introduction induction program for new staff.
19. Coach, counsel staff and provide constructive feedback to enhance performance.
20. Perform any other related tasks or duties assigned by Director of Convention and by Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least 5 years as a Security Supervisor at a scalable four or five star hotel/ resort.
2. College diploma in any related discipline, experience with national defense/army preferred.
3. Leadership and management skills.
4. Solid experience with planning for emergencies, handling disturbances and investigating related security cases.
5. Abilities of taking initiative, leadership, problem solving, decision making, prioritizing, delegating, training and developing subordinates, producing results, (results-oriented) and goal setting.
6. Good command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh