Mô tả công việc
Business Performance
• Prepare, implement and compile data for the strategic sales plan, monthly reporting, annual goals, sales and marketing budget, forecasts and other reports as directed/required
• Analyze monthly P&L and month-end reports, identify deviation from business plan goals
• Work with Finance and team in preparation and management of the department’s budget and financial forecasts
• Participate in management meetings to review progress towards achievement of business plan goals and develop the annual business plan related for the department
Sales & Marketing
• Conduct daily briefing with department on current key activities
• Direct and manage all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize revenue for the hotel
• Survey, review and analyze competition, market trends, customer needs and comments in order to be proactive and adapt with business intelligence
• Determine the effectiveness of existing programs and develop new strategies
• Manage/direct all advertising, public relations and promotional activities in conjunction with corporate marketing and public relations departments
• Actively participates in sales presentations, property tours and customer meetings
• Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary
• Participate in community and professional organizations to maintain high visibility and promote a positive image
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review and manages performance issues that arise within the management team
• Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
• Work with Talent & Culture function to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counseling and development of team members according to the changing needs of the business
• Conduct monthly departmental meetings
Other Responsibilities
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• Minimum 5 years of Sales management experience or at least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• High degree of professionalism with strong understanding of global markets and business acumen
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership and interpersonal skills
• Excellent communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Potrait Photo /Ảnh 3x4- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Xác nhận hạnh kiểm
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.