REPONSIBILITIES
- Implement the business plan according to the assigned monthly, quarterly and yearly targets.
- Find new customers who need to deploy AI and Bigdata solutions.
- Maintain customer care; ensure timely and successful delivery of solutions which meet customer needs.
- Analyze and forecast customer demands, conduct market research, propose necessary and timely countermeasures.
- Work closely with the development team to optimize the product based on customer needs.
- Support project implementation, monitor and handle related issues.
- Write monthly, quarterly and annual reports.
- Prepare contracts, bidding documents or relevant. Coordinate to monitor the progress of project implementation, contract acceptance and liquidation.
- Other tasks that managers assign.
ABOUT YOU
- Bachelor’s degree in economics, business administration or related fields, technological knowledge, especially in new technologies (AI, Big Data) is an advantage;
- 3 to 5 years of experience in a similar position;
- Strong industry knowledge, competitors’ analysis, consulting and research skills;
- Ability to work under high pressure and have a sense of accomplishment;
- Excellent communication and problem-solving skills. Potential applicants would be able to provide persuasive presentation and make a positive impression on customers.
- Good English skills.
BENEFITS
- Attractive salary and benefits (13th Salary, Performance Salary; Allowance; Reward Potential Candidate)...)
- Salary: 800$ - 1400$ + Comission
- Performance Review every year.
- Free parking, Snacks, tea, and coffee are ready to serve
- Various sharing on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
- Teambuilding, Company trip, Year-end party, 8-3, 20-10, Happy Hour, Happy Birthday, Base Connection Day,…
- A flexible environment with super fun and enthusiastic colleagues.
- Other benefits: allowance, bonus, insurance etc.
CONTACT
Mail send: nhung.pham@lifesup.com.vn
Contact: Ms Nhung- 0373116612
Skype: Nhongg Nè
- LIFESUP welcome you.
Công ty TNHH Phát Triển AROMA – Tổ chức tiên phong và duy nhất chuyên sâu về đào tạo Tiếng Anh Cho Người Đi Làm & Doanh Nghiệp tại Việt Nam.
Hơn 10 năm kinh nghiệm, hợp tác với hơn 700 doanh nghiệp và tổ chức tên tuổi, đào tạo và nâng cao trình độ tiếng Anh cho 20.000 người đi làm.
Chương trình đào tạo: đúc kết từ thực tế công việc, vừa học vừa thực hành thông qua các tình huống làm việc hàng ngày.
Đối tượng học viên: các lớp học chỉ bao gồm người đi làm, không nhận học sinh, sinh viên để tạo môi trường học tập đồng nhất, cởi mở và tạo cơ hội mở rộng mối quan hệ.
Dịch vụ chăm sóc học viên: được chuyên biệt hóa với tiêu chuẩn cao, phục vụ riêng cho đối tượng người đi làm bận rộn, có nhu cầu và đòi hỏi cao trong việc học Tiếng Anh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2009: Thành lập Công Ty TNHH Phát Triển AROMA
Mission
“Kỹ năng có thể đào tạo, bằng cấp chỉ là vật trưng bày, kinh nghiệm có thể dần tích lũy. Ở AROMA chúng tôi kiếm tìm những thành viên có “hạt giống tốt”, bản lĩnh, ham muốn chinh phục thử thách và phát triển bản thân, sẵn sàng cháy hết mình cho công việc.”