Mô tả công việc
- Business Performance: plan, manage, track and drive for business performance to meet KPIs.
- Branding: responsible for the whole marketing communication from ATL & BTL with Digital lead across brand touchpoints.
- Devise, develop with Marketing Manager and implement an appropriate brand communication strategy to execution to deliver a customer oriented and cost-effective route to acquire and expand customers base while keeping driving them deeper to loyalty stage.
- R&D: join with R&D team for Product Develop from concept to physical products to satisfy brand identity as well as customers‘ needs.
- Identify and bring forward new innovative creative ideas to test in the market; embrace marketing technology to better deliver content across marketing channels.
- Performance management: to understand the paid media strategy for marketing segmentation to develop digital content for paid channels; optimize and amplify across other channels.
- Works to understand consumer behavior and insights via market research (primary & secondary).
- People development: Take responsibility for the management and ongoing coaching of the brand communication team.
Yêu cầu công việc
- Degree: university or above in Marketing/ Economics.
Experience in managing 360 communication platforms with technical skills in communication strategic. - +3 years of experience in developing and implementing integrated marketing campaigns for a product, service, or experience.
- Experience in Retail (Fashion) or E-commerce is a plus.
- Data-driven management skills.
- Strong organization, communications, and people management skills.
Quyền lợi được hưởng
- Young, dynamic working environment with opportunities for self-development.
- Participate in all mandatory insurance policies according to State regulations.
- Enjoy benefits for birthdays, weddings, sickness and maternity.
- Periodic salary increase review according to company policy.
- 12 days of paid leave per year, participate in team building, holiday and New Year activities according to policy.
- 13th month salary bonus according to company policy and performance.
- Code to use services of companies in the system at preferential prices. - Participate in training courses on skills and professional expertise.
Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..