Mô tả công việc
Responsible for processing of all purchase good & services, at approved prices and quality, needed for the operation of the Hotel and
in accordance with Sheraton policy and standards. Responsible for ensuring that hygiene and sanitation is maintained at very high
levels, avoiding spoilage.
The Purchasing Executive will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the
hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
1. Receive daily market list requisition approved by Executive Chef and issue purchase order to approved suppliers.
2. Inform Executive Chef of current market trends and any changes, promotion or non-products available on the market.
3. Receive purchase requests for all purchase requests received.
4. Obtain necessary approval for all purchases request received.
5. Source supplier for all goods and services required.
6. Ensure that the best price available is negotiated with suppliers for all goods purchase and that quality standards observed.
7. Negotiate best payment terms with all suppliers.
8. Be aware of current market price trends for goods with high usage volume and advise relevant HOD’s as to significant cost increases.
9. Obtain necessary number of quotes from suppliers according to nature of items required to be ordered.
10. When necessary obtain samples from suppliers for HOD’s review and approval.
11. Maintain record of supplier details for categories of goods purchases, such record to include: Company name, Address, Phone number,
Email, Contact name and payment terms.
12. Ensure necessary approvals obtained for all purchases orders prior to placing order with supplier.
13. Distribute internal copy of purchase order/purchase requisitions to relevant departments.
15. Ensure that all goods ordered are delivery in accordance with the specified due departments.
16. Follow up suppliers in event of non-delivery by specified due date.
17. Advise relevant HOD in event of delay in delivery dates.
Quyền lợi được hưởng
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days | 02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Free motorbike & car parking
Cross training & Task force opportunities
Annual health check
Yêu cầu công việc
• Good English and Vietnamese verbally and non-verbally
• Goal-oriented, disciplined, proactive, and creative
• Ability to work under high pressure and fast-changing pace
Yêu cầu hồ sơ
updated CV
Thành lập 2010, TTIGROUP khởi đầu với việc kinh doanh các sản phẩm thiết bị văn phòng và trường học, rồi trở thành nhà cung cấp dịch vụ Văn phòng phẩm cho các Tập đoàn, công ty tại khu vực Hà Nội. Năm 2015 mở chi nhánh tại TP. HCM với dịch vụ cung cấp Văn phòng phẩm và các sản phẩm văn phòng khác.
Ngoài lĩnh vực phân phối văn phòng phẩm với giá rẻ công ty chúng tôi còn có cung cấp cho các công ty, nhà máy, xí nghiệp với giá sỉ. Bên cạnh đó, TTIGROUP còn có cung cấp các dịch vụ các xưởng sản xuất băng dính, và tiếp tục mở rộng thêm như sản xuất in ấn tem nhãn.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đóng BHXH khi ký kết HĐLĐ, đánh giá năng lực 06 tháng/lần;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
Thành lập 2010, TTIGROUP khởi đầu với việc kinh doanh các sản phẩm thiết bị văn phòng và trường học, rồi trở thành nhà cung cấp dịch vụ Văn phòng phẩm cho các Tập đoàn, công ty tại khu vực Hà Nội.
Mission
- TTIGROUP phấn đấu trở thành đơn vị cung cấp Văn Phòng Phẩm hàng đầu tại Việt Nam, với gần 10 năm kinh nghiệm, trải qua quá trình nổ lực không ngừng, TTIGROUP đã và đang phát triển ngày càng lớn mạnh trong lĩnh vực cung cấp Văn Phòng Phẩm tại Việt Nam. Sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã được khách hàng quan tâm, tin tưởng và sử dụng.