Chi tiết công việc
- Implement a strategic integrated marketing communications plan within the allocated budget.
- Manage and monitor communication channels to promote existing products and services.
- Develop advertising opportunities across online and offline channels.
- Follow the Group's social media guidelines and create a detailed content calendar.
- Manage marketing efforts across various platforms.
- Collaborate with the Digital Ads Executive to analyze and promote marketing initiatives.
- Coordinate with the media to maintain public interest and brand visibility.
- Stay updated on marketing trends and entertainment/nightlife trends through monthly research.
- Evaluate and prepare reports on the performance of marketing campaigns, including social media, website, ROI, and effectiveness.
- Conduct research and provide event recommendations for the establishments.
- Plan and execute regular activities and events.
- Evaluate and analyze the scale of events, including content, method, time, and budget.
- Monitor and track activities from event preparation to completion.
- Bachelor's Degree in Marketing or equivalent.
- At least 1 years of experience in marketing, service, or F&B industry, or a combination of education and experience.
- Genuine interest and knowledge in the F&B and Worldwide Nightlife Industry.
- Self-motivated, with a creative flair, an eye for detail, and the ability to handle multiple tasks.
- Proficient in digital marketing and social media.
- Adaptable to the circumstances and culture of the brand.
- Youthful, energetic, and open-minded.
- Creative mindset, always interested in new online content and multi-channel campaigns.
- Basic skills in Canva, Photoshop/Adobe Illustrator, Capcut, Meta Suite, and other content tools.
- Proficiency in Microsoft Office.
- Advanced English proficiency
Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.
Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo.
Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018.
Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường.