Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Chăm sóc sức khỏe
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Dịch vụ khách hàng
Vận tải
Xây dựng
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc

Cập nhật 06/03/2025 18:27
Tìm thấy 24 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc
Head of Media Corporate - CDMO
Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc
331 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Job Accountabilities

Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via

  • Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
  • Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
  • Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
  • Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.

Expertise & Thought Leadership

  • Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
  • Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
  • Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
  • Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
  • Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
  • Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
  • Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.

Ownership

  • Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
  • Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
  • Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
  • Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
  • Support JBPs negotiations with key partners

Governance, Stewardship and Collaboration

  • Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
  • Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
  • Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
  • Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.

Upskilling

  • Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.


LI_VNM
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc
Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Menard là nhãn hiệu Mỹ phẩm cao cấp Nhật Bản với sứ mệnh cùng phụ nữ “vươn tới vẻ đẹp đích thực”. Được thành lập từ năm 1959, Menard là một trong những thương hiệu mỹ phẩm hàng đầu Nhật Bản với tên tuổi gắn liền cùng vẻ đẹp hoàn mỹ và sự an toàn. Hiện nay, Menard đã có tại nhiều quốc gia trên thế giới.

Tại Việt Nam, thương hiệu mỹ phẩm cao cấp Menard được phân phối bởi Công ty TNHH Thương mại Thiên Thủy Mộc với hệ thống 27 Shop và Spa tại các Trung tâm thương mại, khu phố lớn của Hà Nội, TP. Hồ Chí Minh, Hải Phòng, cùng hệ thống đại lý trên toàn quốc.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc

Công ty TNHH Thiên Thủy Mộc

Click để đánh giá