Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Customer Interaction and issue resolution: Engage with frontline through various channels to address inquiries and concerns ly. Resolve customer issues effectively, ensuring a positive resolution.
- Feedback Analysis: Collect and analyze customer feedback, identifying trends and areas for improvement. Collaborate with relevant Dept. to implement changes based on feedback.
- NPS Monitoring: Categorize and analyze NPS feedback to understand detractors, passives, and promoters.
- Detractor Outreach: Proactively reach out to NPS detractors to understand their concerns and reasons for dissatisfaction. Work towards finding solutions and addressing issues to convert detractors into satisfied customers.
- Process Improvement: Identify bottlenecks and pain points in customer interactions. Collaborate with internal departments to streamline processes and enhance the overall customer experience.
- Customer Education: Provide guidance and education to customers on product features, services, and self-help options.
- Cross-Functional Collaboration: Work closely with other departments (such as product development, BU, and sales) to share customer insights and ensure a cohesive customer experience.
- Performance Reporting: Prepare regular reports on customer satisfaction metrics, Branches KPI. Present findings to management, outlining actionable steps for continuous improvement.
- Training and Development: Stay informed about best practices and customer service trends. Participate in training sessions to enhance skills and knowledge related to customer experience.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications:
- Graduated from University of Banking/ Economics/ Trade or Business Analysis
- Diploma, Certificate related to CS, CX or Customer Communication is a plus
- Experience:
- At least 2 years of experience in banking/finance industries
- Previous role in sale/ CS is an advantage
- Experience with Customer Relationship Management (CRM) Platform
- Ability to do data analysis and reporting.
- Skills:
- Excellent interpersonal and customer service skills
- Proficiency in MS Office and data review
- Strong communication and negotiation skills
- Effective presentation and information sharing skills
- Good communication in English & Vietnamese
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Savani được biết đến là một thương hiệu thời trang dành cho cả gia đình. Nhờ sự nỗ lực không ngừng của đội ngũ nhân sự cùng lòng tin yêu từ phía quý khách hàng, Savani ngày càng phát triển vững mạnh, hứa hẹn sớm trở thành Tập đoàn thời trang toàn cầu trong tương lai không xa.
Hiện nay, Savani đã khẳng định được vị thế của mình trên thị trường với tần suất gia tăng các cửa hàng trải dài toàn quốc. Với quy mô hiện tại lên đến hơn 50 chi nhánh/cửa hàng khác nhau tại các tỉnh thành (Hà Nội, Vĩnh Phúc, Thái Nguyên, Ninh Bình; Thanh Hóa, Nghệ An; Hà Tĩnh; Quảng Bình, Đà Nẵng...), trở thành hãng thời trang có độ phủ TOP đầu trong nước.