Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Us
Salvia is a Singapore-based Tech startup that helps you resolve your queries on topics such as love, marriage, psychology, family, and careers. We have a team of expert advisors from various fields (Astrology, Horoscope, Spiritual, Tarot) who can give you the most accurate answers.
With our app, you can use the Call option to chat with our advisors anytime and anywhere, in a fast and convenient way.
We are a small and fast-moving team. Therefore, we need a talent who has a customer-oriented mindset and a strong sense of ownership, flexibility, and courage to build & grow products from scratch with us.
1. Job Responsibilities:
Identify, contact, and onboard advisors/consultants proficient in German who specialize in Astrology, Horoscope, Spiritual, and Emotional guidance.
Assist in managing advisors/consultants' accounts, ensuring smooth operations and performance.
Monitor and maintain the availability of advisors/consultants on the app.
Write reports and help develop work plans to improve consultant management and performance.
Yêu Cầu Công Việc
2. Job Requirements:
Proficiency in German (written and spoken, at least from level B2 above).
Strong organizational skills and attention to detail.
Ability to manage tasks effectively in a fast-paced environment.
Interest in astrology, spiritual guidance, or related fields is a plus.
3. What can we offer:
Monthly internship allowance./ Competitive package for a full-time position
Opportunities for promotion to a full-time position after a 3-month internship based on performance.
Có hỗ trợ dấu mộc thực tập
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ NINA chuyên thiết kế và cung cấp phần mềm, website.
Với hoạt động chính và chuyên nghiệp trong lĩnh vực thiết kế website, web hosting, giải pháp máy chủ và phát triển các hệ thống quản trị website, cùng với sự phát triển của ngành công nghệ thông tin Việt Nam, đến nay NINA đã có từng bước phát triển vững vàng.
Số lượng khách hàng tăng nhanh cũng như nhận thức được tầm quan trọng của dịch vụ khách hàng, NINA đã có sự thay đổi lớn trong chuyên nghiệp hóa các bộ phận, đặc biệt là tăng cường đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn cao và bộ phận chăm sóc khách hàng hoạt động liên tục. NINA luôn tự hào có sự gắn kết và phục vụ khách hàng với tinh thần làm việc tốt nhất, để sự hợp tác giữa NINA và khách hàng đạt giá trị tuyệt đối trong kinh doanh.
NINA hiểu rằng chất lượng, dịch vụ và công nghệ tiên tiến luôn là yếu tố quan trọng hàng đầu trong sự sống còn và phát triển của một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thiết kế website, và đây cũng được coi là ”cuộc chiến” mà ở đó khách hàng luôn là người quyết định chính - quyết định sự thành công của chúng tôi.