Job description:
● Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects
● Ensure that all projects are delivered on time, within the scope, and within budget
● Developing project scopes and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility
● Ensure resource availability and allocation
● Develop a detailed project plan to track progress
● Use appropriate verification techniques to manage changes in project scope, schedule and costs
● Measure project performance using appropriate systems, tools and techniques
● Report and escalate to management as needed
● Manage the relationship with the client and all stakeholders
● Perform risk management to minimize project risks
● Establish and maintain relationships with third parties/vendors
● Create and maintain comprehensive project documentation
Job requirement:
● Use of the most modern PM methodologies and technologies
● Knowledge of project management methodologies
● Comfortable with exploring new technologies
● Have a track record of delivering technical programs, projects, and products in a highly technical environment.
● Have a strong understanding of software development lifecycles and modern transaction processing environments.
● A good team player with strong leadership qualities.
● Self-motivated, results-oriented, organized and able to work independently with priorities under tight timelines, in a complex customer environment
● Self-motivated with a positive “can-do” attitude, creative with excellent presentation, communication, and good negotiation techniques
● Excellent interpersonal skills to establish and maintain good relationships with colleagues, clients, and headquarter management.
● Basic in English.
● This position might be required to work on client premises for an extended period.
Benefit:
● Package 14 salary months based on KPI
● Extra package upto 18M/ year
● Young and dynamic working environment.
● Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
● Opportunity to approach newest technology trends
● Exciting leisure: sport and art events (football club, family day...)
● Company's labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holiday, etc.)
CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.
Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên cuối năm
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
-
Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.
Mission
- Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.
Review Hesman Việt Nam (shopdunk)
Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)
Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)