Việc làm Hesman Việt Nam (shopdunk)

Cập nhật 09/11/2024 00:23
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Tổ Phần Hesman Việt Nam (shopdunk)
Digital Marketing Executive - Abbott Pharmaceutical (Contract 6 months)
Hesman Việt Nam (shopdunk) 2.5★
2 đánh giá 37 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Main Purposes of Role

• Established Pharmaceutical Division (EPD) ambition is that within three years, we want to be the undisputed digital leader in Vietnam pharmaceutical industry, known

for our distinguished approach to customer engagement in the digital landscape. We engage customers with a genuinely customer-centric philosophy by maximizing all technological and digital enablers and tools.

• We are seeking a dynamic and results-oriented Digital Executive to join our Digital & Multi Channel Engagement team. This role will play a pivotal part in developing and executing innovative digital strategies for Patient Education Campaigns. The ideal candidate will have a strong background in digital marketing, a passion for healthcare, and a deep understanding of patient-centric communication.

• He/She will be assisting his/her line manager in collaborating with stakeholders including Marketing, Sales, Medical and providing them strategic consultancy in digital execution as well as independently leading the Patient Education Campaigns to drive meaningful interaction and engagement with our patients.

Key Responsibilities

• Develop and implement comprehensive digital campaigns to educate patients, strategically aligned with brand objectives to support successful launches and drive growth of the assigned categories.

• Collaborate with cross functional teams (Marketing, Medical, Regulatory, Public Affairs, Compliance, Legal, etc.) to ensure that the campaign’s framework, content, and assets are of high quality and comply with regulations and Abbott policies.

• Collaborate and engage with external stakeholders (Pharmacy Chains) to ensure execution excellence including checklist & timeline management, optimization

tracking, data analytics, providing actionable insights to drive decision-making.

• Manage agencies to make sure seamless campaign management maintaining a regular cadence of reporting and catch-up meetings.

• Prepare regular reports on campaign effectiveness and manage budget tracking for the assigned brand campaigns.

• Keep track on project documents including quotations, contracts, liquidations… with the admin support.

• Stay up-to-date with cutting-edge digital trends and technologies to identify opportunities for improvement.

• Build and maintain relations with regional functions to support local projects and activities.

• Support key Digital & Multi Channel Engagement projects as business required.

Yêu Cầu Công Việc

MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED

• 3 years+ hands-on digital marketing experience in MNC or digital/media agency, demonstrated broad marketing mix experience with expertise in all digital channels.

• Business acumen, take initiatives, have a growth mindset, and have strong problem-solving skills.

• Strong project management and organizational abilities. Ability to adapt to changing priorities and deadlines.

• Creative thinker who can generate innovative ideas and solutions and partner effectively with cross-functional stakeholders at various levels.

• Strong analytical skills to drive insights into the data.

• Strong communication skills, written and verbal, across all organizational levels, experience in dealing with multiple and diverse internal stakeholders and interacting with business and technology partners.

• Familiarity with digital trend in pharma, analytics tools such as Google Analytics, Data Studio, Digital Dashboard etc.

• Highly proficient in Excel and PowerPoint.

• Highly proficient in English.

• Experienced in media buying & or having experiences working with Pharmacy chains in driving digital marketing campaigns is an advantage.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa nhà Mê Linh Point Tower, 2 Ngô Đức Kế, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Tổ Phần Hesman Việt Nam (shopdunk)
Hesman Việt Nam (shopdunk) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.

Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định  

Các hoạt động ngoại khóa

  • Party thường niên cuối năm 
  • Teambuilding, gala dinner

Lịch sử thành lập

  • Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.

Mission

  • Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.

Review Hesman Việt Nam (shopdunk)

2.5
2 review

26/03/2022
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)

27/01/2020
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)

Những nghề phổ biến tại Hesman Việt Nam (shopdunk)

Bạn làm việc tại Hesman Việt Nam (shopdunk)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hesman Việt Nam (shopdunk)

Hesman Việt Nam (shopdunk)

Click để đánh giá