Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Mô tả Công việc
Main Purposes of Role
• Established Pharmaceutical Division (EPD) ambition is that within three years, we want to be the undisputed digital leader in Vietnam pharmaceutical industry, known
for our distinguished approach to customer engagement in the digital landscape. We engage customers with a genuinely customer-centric philosophy by maximizing all technological and digital enablers and tools.
• We are seeking a dynamic and results-oriented Digital Executive to join our Digital & Multi Channel Engagement team. This role will play a pivotal part in developing and executing innovative digital strategies for Patient Education Campaigns. The ideal candidate will have a strong background in digital marketing, a passion for healthcare, and a deep understanding of patient-centric communication.
• He/She will be assisting his/her line manager in collaborating with stakeholders including Marketing, Sales, Medical and providing them strategic consultancy in digital execution as well as independently leading the Patient Education Campaigns to drive meaningful interaction and engagement with our patients.
Key Responsibilities
• Develop and implement comprehensive digital campaigns to educate patients, strategically aligned with brand objectives to support successful launches and drive growth of the assigned categories.
• Collaborate with cross functional teams (Marketing, Medical, Regulatory, Public Affairs, Compliance, Legal, etc.) to ensure that the campaign’s framework, content, and assets are of high quality and comply with regulations and Abbott policies.
• Collaborate and engage with external stakeholders (Pharmacy Chains) to ensure execution excellence including checklist & timeline management, optimization
tracking, data analytics, providing actionable insights to drive decision-making.
• Manage agencies to make sure seamless campaign management maintaining a regular cadence of reporting and catch-up meetings.
• Prepare regular reports on campaign effectiveness and manage budget tracking for the assigned brand campaigns.
• Keep track on project documents including quotations, contracts, liquidations… with the admin support.
• Stay up-to-date with cutting-edge digital trends and technologies to identify opportunities for improvement.
• Build and maintain relations with regional functions to support local projects and activities.
• Support key Digital & Multi Channel Engagement projects as business required.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
• 3 years+ hands-on digital marketing experience in MNC or digital/media agency, demonstrated broad marketing mix experience with expertise in all digital channels.
• Business acumen, take initiatives, have a growth mindset, and have strong problem-solving skills.
• Strong project management and organizational abilities. Ability to adapt to changing priorities and deadlines.
• Creative thinker who can generate innovative ideas and solutions and partner effectively with cross-functional stakeholders at various levels.
• Strong analytical skills to drive insights into the data.
• Strong communication skills, written and verbal, across all organizational levels, experience in dealing with multiple and diverse internal stakeholders and interacting with business and technology partners.
• Familiarity with digital trend in pharma, analytics tools such as Google Analytics, Data Studio, Digital Dashboard etc.
• Highly proficient in Excel and PowerPoint.
• Highly proficient in English.
• Experienced in media buying & or having experiences working with Pharmacy chains in driving digital marketing campaigns is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.
Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Party thường niên cuối năm
- Teambuilding, gala dinner
Lịch sử thành lập
-
Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.
Mission
- Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.
Review Hesman Việt Nam (shopdunk)
Nghe tin không có thưởng tết không có lương tháng 13 định sau tết kiếm việc khác, xong nhận thông tin bị trừ 15% toàn bộ nhân viên ngay trước Tết thì nộp giấy luôn k cần nghĩ ngợi.(rv)
Tốc độ phát triển nhanh dễ thăng tiến (3 năm có 12 cửa hàng, 1-200 nv). Trả lương chậm 2-3 ngày so với kế hoạch. Mỗi năm trả chậm 6 lần - cần sửa gấp(rv)