Mô tả công việc
Provide information about suppliers to superiors for review and approval.
Store all information about suppliers in accordance with company regulations.
Regularly monitor and evaluate the performance of suppliers..
Negotiate prices, delivery terms and other terms of contracts with suppliers.
Resolve problems arising during the purchasing process.
Identify the requirements for quantity, type of goods, and prepare proposals for advance purchase.
Check the relevant documents and ensure that they are accurate and complete..
Coordinate with the warehouse to track and manage inventory, ensuring that the company has enough goods to meet customer demand.
Perform other tasks as required by the supervisor.
Yêu cầu công việc
Experience: At least 1 year at the same position
Qualities:
Good negotiation skills
Problem solving and decision making
Ensure that the budget is not exceeded
Have good communication skills in English.
Management skill, reporting skill, good at Microsoft Excel/ Work
Good presentation and communication skills.
Quyền lợi được hưởng
• 17 annual leave days per year.
• Private healthcare insurance.
• And all additional benefits, rights, and allowances as per the Vietnamese Labor Code.
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.