Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Campaign pre-planning:
Branding (Online & Offline)
- Check briefing from brand & analyze campaign objectives
- Check historical campaign and analyze previous post-buy reports to develop optimization plans
- Conduct market research and competitive analysis from agency to identify industry trends and new growth opportunities.
E-commerce
- Proactively corporate with E-com team to support monthly sale campaign and implement media content
2. Campaign planning:
Branding: (Online & Offline)
- Implement & oversee digital marketing campaigns across multiple channels
- Discuss with brand team to synchronize all branding activities on platform
- Collect brand assets to prepare ad briefing for agency
E-Commerce:
- Coordinate with Ecom team to develop ad banners and content marketing for sale campaigns
- Review promotional schemes, key deals, and product launches to align with campaign strategies.
3. OCM & Influencer Marketing
- Liaising with the marketing team to create and coordinate marketing strategies that work across different channels
- Negotiate KOL’s booking fee and manage campaign contracts, including scope of works and deliverables
- Oversee the creation and execution of compelling influencer marketing campaigns
4. Media Execution:
Branding
- Execute OCM & digital marketing campaigns across all relevant channels (Facebook, TikTok, Instagram, Thread, YouTube….)
- Work closely with internal team and external stakeholders to develop and implement digital content strategies and ensure any creatives are correctly sized and optimized align with business objectives
- Manage social media of Rohto Premium Store and assist in developing content (Facebook, Zalo, Youtube, Tiktok, Instargram…)
- Manage campaign timelines & budgets, ad performances of OCM and digital campaigns
Ecommerce:
- Develop creative assets follow brand guidelines and social media trends to support Media & Ecom monthly campaigns
5. Media Analysis:
Online:
- Report and analyze the performance of social media campaigns (OCM) and provide insights on performance metrics
- Evaluate creative performance vs. KPIs: Qualitative vs. KPIs
- Update post buy and prepare quarterly report to brands
- Report and update insights to stakeholders and internal team
- Stay up-to-date with industry trends and content marketing
- Provide regular reports to senior management and internal team
Offline:
- Site-check and monitor LED & OOH display
6. Administration:
- Process payment and paperwork (contract, liquidation)
- Oversee all the company's social media accounts and handle related issues (Block, verification, appeal)
Further information about career opportunities, please visit website: rohto.com.vn (Tuyển dụng -> Cơ hội nghề nghiệp)
Any questions about this job, please contact us via Linkedin: Rohto Mentholatum VN
Yêu Cầu Công Việc
Official Education and working experience:
- Bachelor’s degree – Marketing Major
- Have experience is advantage (01 year), but fresh graduate is accepted also.
- Prioritize media channel or agency experience working
- Supplementary Certificate
- English: Professional Working Proficiency
- Microsoft Office
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Parking fee
- Thời gian thử việc: 2 months of probation with full salary
- Cơ hội huấn luyện:
A2E skill training
Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health - Độ tuổi: 20 - 30
- Thời gian làm việc: 40 hours/ week
- Đồng nghiệp: Friendly, supportive
- Phúc lợi:
Japanese Health Insurance for Staffs over 2 years contribution
Company trip, Team building activities
Holiday events - Ngày nghỉ:
- 15 working days: from full 1 year to less than 3 years;
- 16 working days: from full 3 years to less than 7 years;
- 22 working days: from full 7 years or more to less than 37 years. - Lương: Cạnh tranh
Francia Beauty - HƠN 3 THẬP KỶ "GIỮ LỬA ĐAM MÊ" VỚI NGÀNH KINH DOANH LÀM ĐẸP!
Với gần 30 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh "Làm Đẹp", Francia Beauty là tập đoàn đã và luôn phát triển theo triết lý "Vì Một Thế Giới Tươi Đẹp - For A Beautiful World".
Bốn lĩnh vực chủ lực của Francia Beauty là sản xuất mỹ phẩm, sản xuất dụng cụ chăm sóc móng chuyên nghiệp, quản lý và phân phối đa kênh các thương hiệu mỹ phẩm hàng đầu trong nước và quốc tế. Các sản phẩm,dịch vụ làm đẹp đang trên đà tăng tốc bởi gần 60% dân số trẻ Việt rất quan tâm đến sức khỏe và sắc đẹp. Nắm bắt được xu thế ấy, đội ngũ chuyên nghiệp, đầy tâm huyết của Francia Beauty luôn nỗ lực không ngừng, làm tốt nhất vai trò trong từng lĩnh vực để mang đến cho thị trường các dòng sản phẩm chất lượng nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ phúc lợi xã hội như: BHYT, BHXH, BH thất nghiệp theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Francia Beauty là tập đoàn đã và luôn phát triển theo triết lý "Vì Một Thế Giới Tươi Đẹp - For A Beautiful World" thành lập năm 2013
Mission
- Một thương hiệu chỉ có thể thâm nhập vào thị trường và chạm đến trái tim của người tiêu dùng nếu được phát triển và quản lý tốt bởi bàn tay của các chuyên gia. Francia Beauty là nơi những câu chuyện của các thương hiệu làm đẹp hàng đầu được tạo nên.