Mô tả công việc
• To ensure the assistance is being provided at all times to customers and guests and their stays are comfortable and memorable.
RESPONSIBILITIES AND MEANS
• To control and direct the entire section within the framework as defined in the organization chart.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
• To ensure all employees and subordinates adhere to the Hotel rules and regulations.
• To supervise and delegate duties to all staff within the section and to prepare their work schedules as required.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
• Trains and provides courteous and professional services to both guests and customers of the Hotel.
• Maintains and controls the use of the luggage room, ensuring that luggage is properly stored and labeled at all times.
• Arranges and prepares information on Special Events or Hotel Services to be bulletined.
• Ensured that all equipment within the section is properly maintained and in good working order at all times.
• Assists in identifying training needs, develops training plans and implements training sessions for all staff within the section on a regular basis.
• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniform, appearance and posture throughout the section.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
• Provides general information to customers and guests in a good and helpful manner.
• Handles or resolves any guest complaints and establishes good relationships with guests and clients of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES
• Monitors discipline, grooming and performance of all staff within the section.
• Identifies and develops leadership qualities among staff in order to guide them towards a path of career enrichment with the hotel.
RELATION
• Ensures a smooth working relationship between the Bell Service and all other departments of the hotel.
• Reports directly to the Assistant Front Office Manager.
• Assist in maintaining a close working relationship with all Departments of the Hotel.
REPLACEMENT AND TEMPORARY MISSION
• To be ready and responsible to perform any other duties as designated or required by Management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law / Bảo Hiểm Xã hội - Bảo hiểm Y Tế
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
Phụ cấp Tiền khai trương Khách sạn.
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
Bữa ăn theo ca ( 03 bữa mỗi ngày nếu ở tại nhà nhân viên )
- Uniform / Đồng phục
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
Chỗ ở miễn phí tại khu nhà nhân viên đẹp, hiện đại và thoải mái.
- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily
Có thể sử dụng trang thiết bị phòng tập gym tại Khu nhà nhân viên hàng ngày.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- Phụ cấp điện thoại ( tùy vị trí )
- On board Travel expense support / Hỗ trợ chi phí di chuyển khi nhận việc
- Employee of the Month / Quarter / Year Award / Nhân viên xuất sắc Tháng/ Quý/ Năm
- Birthday Celebration / Kỷ niệm sinh nhật
- Year end Bonus, KPI Bonus / Thưởng Cuối năm / Thưởng KPI
- Year End Party / Tiệc Nhân viên cuối năm
- International working environment with many Expatriates
Môi trường làm việc quốc tế với nhiều Quản lý người nước ngoài.
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
Tham dự học các khóa tiếng Anh miễn phí để nâng cao kỹ năng giao tiếp.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Chiết khấu đặc biệt với các KS của tập đoàn Accor sau 06 tháng làm việc
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
- Những cơ hội tuyệt vời để phát triển nghề nghiệp với Tập đoàn Accor vì Tập đoàn hiện đứng đầu ở Châu Á và Việt Nam về số lượng Khách sạn Tập đoàn quản lý.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
-Hiện tại Tập đoàn Accor quản lý khoảng 4300 Khách sạn tại 100 quốc gia và lãnh thổ
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
Tại Việt Nam, Tập đoàn Accor hiện quản lý 25 Khách sạn và Tập đoàn sẽ khai trương thêm 10 Khách sạn vào năm 2019.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
ACCORHOTELS CỨ 33 GIỜ SẼ KHAI TRƯƠNG MỘT KHÁCH SẠN TRÊN THẾ GIỚI
Yêu cầu công việc
- Graduated from Vocational/College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts.
- Office computer literacy.
- Good command in English.
- Teamwork, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill.
- Ability to deal with staffs/ customers professionally.
- Excellent in service mind oriented.
- Time keeping and organisational skills.
- 2-3 years experience in the similar position, Bellman with good background/profile will be considered for interview.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume in English/Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.