Việc làm Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Hệ Thống Nhà Hàng Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân
[AEON Huế] Quản lý quầy Thời trang Nữ
Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân
39 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Thừa Thiên Huế
Mô tả Công việc
1. Operations duties
a) Merchandise management
- Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Changing price label (if necessary) is completed before store opens.
- Order stock directly with Suppliers and receive stock from MMD.
- Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).
- Plan manpower, prepare and attend bi-annually Stock Take as scheduled.
- Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
- Plan, assign duties for Group Leader(s) and General Staff to make necessary preparation for Membership Day & Mommy Day and Public Holidays.
b) Non-merchandise management
- Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy
• All backrooms are locked in good conditions
• POP execution is carried out properly
• Fire safety procedure is carried out properly
- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.
- Execute store opening & closing as directed by supervisor.
2. Customer service
- Provide good customer services to encourage "plus selling". Be polite and listen alternatively to customer needs.
- Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
- Handle customer complaints raised by Group Leader(s), difficult and complicated sales.
- Follow Company's Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
3. Sales and Profits
- Brief Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.
- Brief promoters on promotion scheme.
- Breakdown the sales target given by Line Manager to each Group Leader and take responsibilities for sales target achievement of the division.
- Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.
- Observe/gather information/suggestion from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise Merchandising Dept. for any changes/improvement in merchandise assortment, quality and quantity.
- Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey and submit to Line Manager.
4. Manpower management
- Plan Monthly Division's duty roster and manpower schedule.
- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
- Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter's attendance and attire.
- Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s).
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
5. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff and Promoter(s) to follow the rules and regulations
6. Other duties
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Line Manager's roles when Line Manager's not present at work (i.e. is on leave or on business trip).
- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager.Yêu Cầu Công Việc
- Tốt nghiệp Cao đẳng trở lên
- Kỹ năng làm việc nhóm: Tích cực phát huy tinh thần làm việc nhóm
- Kỹ năng Lãnh đạo, Dịch vụ khách hàng và Quản lý bán hàng
- Tối thiểu 03 năm kinh nghiệm ở các vị trí liên quan
- Biết sử dụng máy tính: Word, Excel, Powerpoint
- Khả năng giải quyết các vấn đề thực tế và xử lý các tình huống khó khăn
Địa điểm làm việc: AEON Thừa Thiên Huế - số 08, đường Võ Nguyên Giáp, Phường An Đông, Thành Phố Huế, Tỉnh Thừa Thiên HuếChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Hệ Thống Nhà Hàng Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân
Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
158-160-162 Nguyễn Trãi, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Hệ thống nhà hàng Tân Hải Vân - Cơm Niêu Sài Gòn là một trong những chuỗi nhà hàng nổi tiếng Sài Gòn, được thực khách trong và ngoài nước yêu thích hơn 20 năm qua. Cho đến nay, hệ thống của chúng tôi đã liên tục phát triển và cho ra đời thêm những thương hiệu nhà hàng mới bên cạnh Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải vân, bao gồm: Mâm Bạc, Phở Cô Dần, A Bửu... Trong tương lai, chúng tôi vẫn sẽ mở rộng các thương hiệu cũ và tiếp tục xây dựng thương hiệu ẩm thực mới nhằm mang lại cho người Việt những trải nghiệm ẩm thực tuyệt vời nhất. Trên chặng đường phát triển ấy chắc chắn không thể thiếu sự góp sức của đội ngũ nhân viên tâm huyết, nỗ lực cùng nhau vì mục tiêu chung. Vì thế, Hệ thống Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân luôn chào đón những nhân tài đang tìm kiếm cơ hội nghề nghiệp và mong muốn thăng tiến trong ngành F&B đầy thú vị này.

Những nghề phổ biến tại Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân

Bạn làm việc tại Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân

Cơm Niêu Sài Gòn - Tân Hải Vân

Click để đánh giá