Việc làm Hilton Saigon

Cập nhật 16/12/2024 15:58
Tìm thấy 14 việc làm đang tuyển dụng
HILTON HOTELS & RESORTS
IT Manager
Hilton Saigon 4.1★
10 đánh giá 170 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng - Hải Phòng

Mô tả công việc

1. Troubleshoots technical support problems related to technology systems and provide necessary assistance or solutions.

2. Installs, maintains, troubleshoots, and upgrades the existing systems and databases.

3. Administers network activities and maintain system security.

4. Identifies user training needs and provide necessary on-site training in coordination with the Training Department.

5. Coordinates and reports any IT related concerns or challenges.

6. Interprets and explains technical concepts to non-technical users as required

7. Installs, assembles, configures and maintains any IT related equipment on site.

8. Assists in the assessment of user training needs, coordinates and performs system applications in-house training.

9. Troubleshoots problems relating to computer hardware and software.

10. Maintains all database including the input and correction of data, determines format, researches data conversions, establishes data specifications and updates sources and ensures data integrity.

11. Installs and troubleshoots problems within the network and system, including installation of new applications, upgrades and assists users to solve software problems.

12. Installs and maintains network systems and related peripheral equipment; performs network administration and security functions while ensuring system integrity and security.

13. Acts as a technical resource in assisting users to resolve problems with specialised and dedicated technology systems; implements solutions or notifies outsource providers as required.

14. Identifies purchase recommendations including users’ needs and provides justification for equipment and services.

15. Participates in the provision of end-user services, including help desk and technical support services in the property.

16. Researches potential technology solutions and makes appropriate recommendations.

17. Practices asset management for IT hardware, software and equipment, as per company policy.

18. Investigates user problems and needs, identify their source, and determines possible solutions.

19. Provides general on-site technical support as required.

Quyền lợi được hưởng

* Full contribution of SI, HI and UI on basic salary

* Active, balance and professional working environment

* Productivity focus not time attendance

* Fun and playfull internal activities

* 14 AL days

* Meal allowance

* Phone allowance

* 24.7 health insurance

Yêu cầu công việc

1. Understanding, continuing update and compliance of the relevant policies, procedures and service delivery standards of this position.

2. Understanding, continuing update and compliance of human resources policies, procedures and code of discipline; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations.

3. Performs other related duties and functions assigned.

Yêu cầu hồ sơ

Education – Bachelor’s degree in computer science, computer engineering or other IT related discipline with certifications in any technical domain.

Work Experience – Minimum of two (2) years related work experience at the same or higher position; hotel IT operations experience is an advantage.

Competencies –

• Interpersonal. Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships.

• Information & Technology. Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications.

• Basic & Analytical Skills. Managerial, numeracy, written and verbal communication, decision-making, problem solving.

• Personal Qualities. Responsibility and reliability, self-esteem, self-management, integrity and honesty.

Khu vực
Báo cáo

HILTON HOTELS & RESORTS
Hilton Saigon Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
D8 Giảng Võ, Phường Giảng Võ, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Hilton Hotels & Resorts là tập đoàn khách sạn lớn của Mỹ từ những năm đầu thế kỷ 20. Hilton đã nhanh chóng nổi lên như một đế chế trong làng kinh doanh khách sạn thế giới suốt gần thế kỉ qua với 14 thương hiệu thuộc các phân cấp khác nhau, hơn 5.000 khách sạn tại hơn 103 quốc gia. Ở Việt Nam, Hilton hiện điều hành 3 khách sạn lớn:

  • Hilton Da Nang
  • Hilton Hanoi Oper
  • Hilton Garden Inn Hanoi

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 1992

Mission

  • Hãy tưởng tượng bạn đang đăng ký vào Altamar Suite— bao gồm cả bể ngâm riêng. Làm sạch tâm trí và cơ thể của bạn bằng nghi lễ Limpia của Mexico. Nhấm nháp rượu Agave Spirits, được hướng dẫn bởi một bậc thầy thủ công. Và trải nghiệm nền văn hóa mới sôi động tại bữa tối La Fiesta Mexicana cùng với Mariachi trực tiếp. Bây giờ hãy ngừng tưởng tượng và bắt đầu lập kế hoạch, bởi vì kỳ nghỉ hòa nhập văn hóa này đang chờ bạn tại Hilton Los Cabos.

Review Hilton Saigon

4.1
10 review

11/12/2023
Trợ lý hành chính tại Hà Nội

Môi trường làm việc tốt, lương và phúc lợi cạnh tranh.

20/04/2024
Nhân viên pha chế tại Hồ Chí Minh

Tốt(GL)

20/11/2023
Giám sát bán hàng/ Sales Supervisor tại Đà Nẵng

Triển vọng và lợi ích của người chăm sóc tốt

Những nghề phổ biến tại Hilton Saigon

Bạn làm việc tại Hilton Saigon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hilton Saigon

Hilton Saigon

Click để đánh giá