Mô tả công việc
Descriptions:
- Assign staffs to shifts, and collaborate with other staffs to get ready service. Inspect the prep work before serving time.
- Control all restaurant personnel who provide customer care.
- Execute the work as a service staff member directly in certain circumstances.
- At the conclusion of the shift, review all the work and, if necessary, completely hand it on to the following shift or the restaurant manager.
- Coaching & Training staff the necessary customer service skills
- Oversee the equipment used in restaurants, such as the tables, chairs, glasses, cups, and other instruments; perform cashiering, money collection, and reporting as necessary.
- Maintain standards for service quality, food safety, and hygiene.
- carry out additional assignments from supervisors.
Yêu cầu công việc
Qualification:
- Possess a professional diploma in tourism, foreign languages, bartending, or a related industry.
- A minimum of one year in a similar role in the restaurant/hotel industry.
- English communication skills
- Posses managerial abilities
- Possess a forward-thinking attitude, be diligent, and be able to work in shifts.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Benefit:
- Negotiable salary pay plus the service price (SVC)
- Working time: 8 hours per shift, 4 days off per month
- Free parking and shift meals
- Take full advantage of social, health, and unemployment insurance
- After probation, annual leaves day.
- There are holidays, birthdays, and funerals.
- Thirteenth-month salary
- Periodic health check as prescribed
- Bonuses for top performers on a quarterly, yearly, and prescribed Tet holiday basis
- Tet gifts for kids and the Mid-Autumn Festival
- Incentives for using internal services at Meritel Hanoi
APEC Mandala Hospitality Group là thành viên thuộc Tập đoàn APEC - một trong những nhà phát triển bất động sản, khách sạn hàng đầu Việt Nam. Quy trình quản lý của Mandala được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế, chuyên môn cao kết hợp với sự am hiểu địa phương, hướng tới là công ty quản lý khách sạn tiên phong tại Việt Nam với mạng lưới 10,000 phòng khách sạn 5 sao đi cùng chuỗi khách sạn đối tác 3,4 sao trải dài khắp cả nước. Được biết đến với danh tiếng là một trong những công ty quản lý khách sạn tiềm năng nhất hiện nay, mỗi GIỚI THIỆU Kho tài liệu Chuyên trang đào tạo đây) và Android (Tại đây) Khảo sát ý kiến khá Cộng đồng Hỏi đáp Cẩm nang nghề Dịch vụ Việc làm thêm Đăng ký/ Đăng nhập dự án thành công là một minh chứng cho năng lực của Mandala. Hiện chúng tôi đã và đang trực tiếp đầu tư, vận hành và quản lý chuỗi khách sạn Madala trải dài từ Bắc vào Nam, có thể kể đến Apec Mandala Hotel and Spa Bắc Ninh, Apec Aqua Park Bắc Giang, Apec Diamond Park Lạng Sơn, Apec Mandala Wyndham Hải Dương, Apec Mandala Wyndham Phú Yên, Apec Mandala Wyndham Mũi Né, Apec Mandala Wyndham Huế, Apec Mandala Dubai Tower Ninh Thuận… Nền tảng hoạt động được xây dựng dựa trên những giá trị tinh thần cốt lõi như tinh thần đạo phật, niềm tin vào con đường dẫn đến hạnh phúc, chúng tôi tập trung vào trải nghiệm khách hàng, đào tạo và phát triển nhân viên, tạo liên kết chặt chẽ với các nhà đầu tư từ khâu phát triển khái niệm kinh doanh đến xây dựng và vận hành, nhằm mang lại những kết quả tối ưu nhất. Với niềm đam mê luôn được thúc đẩy mạnh mẽ, APEC Mandala Hospitality Group tự tin sẽ trở thành nhà quản lý khách sạn và nghỉ dưỡng hiệu quả số một Việt Nam.