Mô tả công việc
- Responsible for driving the hotel’s performance through digital channels, developing and implementing hotel Distribution channel strategies across Brand and Local Websites (WEB), Global Distribution Systems (GDS), Online Travel Agents (OTAs), and other channels to increase revenue through system contribution
- Provide analytical & system management support to the Director of Revenue
- Monitor the input accuracy of data (market segmentation, channel source, market source…)
- Collect, integrate and study online market and competition data on a daily basis
- Assist the Director of Revenue in maintaining the rate and availability parity across all channels
- Maintain close liaison with the Regional Commercial team and other IHG properties to ensure the hotel receives proper corporate consideration, direction and support
- Collaborate with and provide information to other departments on activities within and outside the hotel which may be useful when working with guests
- Confident in executing emergency procedures in crises
- Support to make the work environment a safe and secure place to work
- Participate in creating awareness, building up the hotel’s and IHG’s reputation in the local community
- Contribute towards creating a sustainable “Green” hotel and assisting in communicating this to the community
- Perform any other duties that management may assign from time to time.
Quyền lợi được hưởng
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross-training programs
• 2 OFF days/ week
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gifts and Allowances for other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team-building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
This job requires ability to perform the following:
• Microsoft Office: Proficient use of Microsoft PowerPoint / Word / Excel…
• Languages: English is a must, knowledge of other languages is an advantage
• Communication skills: Professional tone & attitude for both written and verbal communications when interacting with customers, colleagues and third parties that reflect positively on the hotel, the brand and the owning company
• Business minded: Knowledge of effective hotel pricing concepts, yield management optimization, selling strategies and ability to determine which concepts to apply in given market conditions.
• Other abilities: Problem solving, analytical, critical thinking, reasoning, self-motivation, organizational, presentation and training
Yêu cầu hồ sơ
• Hotel Job
• Send directly to HR Office, B1F, Keangnam Hanoi Landmark Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
Ngân hàng thương mại cổ phần Phương Đông được thành lập ngày 10 tháng 6 năm 1996 tại Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Hiện tại, ngân hàng có 95 Chi nhánh/Phòng Giao Dịch có mặt tại 23 tỉnh, thành phố tại Việt Nam, với đội ngũ cán bộ nhân viên hơn 2.000 người tính đến năm 2012.
OCB niêm yết trên Sở Giao dịch Chứng khoán Thành phố Hồ Chí Minh (HoSE) ngày 28/1/2021
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế
- Khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động văn, thể, mỹ
Lịch sử thành lập
- Ngày 10/06/1996, Ngân hàng TMCP Phương Đông chính thức đi vào hoạt động
- Năm 2007, Hợp tác chiến lược với BNP Paribas. Tăng tổng tài sản vốn lên 11.000 tỷ đồng.
- Năm 2008, Triển khai hệ thống ngân hàng lõi tốt nhất thế giới.
- Năm 2013, Nâng tổng giá trị tài sản lên 33.000 tỷ đồng
- Năm 2015, Khởi động dự án Basel II dưới sự tư vấn của DBS Singapore
- Năm 2017, Nâng tổng giá trị tài sản lên đến gần 85.000 tỷ đồng. Hoàn thành dự án Basel II đầu tiên
- Năm 2019, Đạt giải thưởng “ doanh nghiệp xuất sắc nhất Châu Á”
- Năm 2020, Đạt chứng nhận Thương hiệu quốc gia. Top 4 trong 10 Ngân hàng TMCP kinh doanh hiệu quả nhất trên thị trường. Chào đón nhà đầu tư chiến lược - Ngân hàng Aozora
- Năm 2021, OCB niêm yết trên Sở Giao dịch Chứng khoán Thành phố Hồ Chí Minh (HoSE) ngày 28/1/2021
Mission
Hỗ trợ hiện thực hóa ước mơ và tham vọng của người tiêu dùng, doanh nhân và doanh nghiệp tại Việt Nam, giúp họ đạt được sự tăng trưởng, và hoài bão như kỳ vọng.
Review Ngân hàng Oricombank - OCB
Môi trường tốt để bắt đầu phát triển bản thân
Chính sách có vấn đề
Process làm việc không rõ ràng, sếp trên push sếp dưới sếp dưới push nhân viên