Build detailed user growth programs to drive both acquisition and retention for assigned projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product optimization;
Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs;
Utilize data analytics to optimize promotional programs and communication messages based on user behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth, continuously optimize through sprints to reach set targets;
Lead the execution of growth initiatives with a cross-disciplinary team of growth, marketing, product, tech, data...; ensuring alignment and secure the support needed to execute growth plans;
Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both in-app and external channels;
Work closely with product team to provide user insights & business-led product development;
Continuously monitor key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives; provide regular reports, analysis and insights to support decision making.Hunger to drive action and impact;
Strong intuition about user and product experience;
Strong analytical skills; extensive experience in user research, insights search, and building marketing campaigns;
At least 2-3 years of experience in relevant fields such as Growth, Product Marketing, Business Analytics or User Insights;
Strong interpersonal skill; able to manage stakeholders and drive for results;
Familiar with the Food Delivery/Ride-hailing/Ecommerce/Fintech market and able to draw on local nuances to design growth activities that are highly relevant to our users.
Bachelor's degree in Marketing, Data, Business or Finance.Attractive compensation & benefits.
13th month salary bonus and yearly performance bonus.
14 paid days off per year
Premium health care insurance
Great allowances (lunch, parking, birthday, happy hours....)
Salary review at least one time per year based on employee's performance and contribution.
Outing/team-building activities (company trip , soccer sport, english club, running club,..).
Other benefits as per stated in Vietnamese Labor Law
Work with experienced & strong team.
Friendly, dynamic & flexible working environments.
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam được chuyển đổi mô hình từ Ngân hàng TMCP Xây dựng Việt Nam theo quyết định số 250/QĐ-NHNN ngày 05/03/2015 của Ngân hàng Nhà nước. Tên Tiếng Việt, tên viết tắt Tiếng Việt, tên Tiếng Anh và tên viết tắt Tiếng Anh lần lượt là: Ngân hàng thương mại trách nhiệm hữu hạn một thành viên Xây dựng Việt Nam - Ngân hàng Xây dựng - Construction Bank – CB.
Sau 3 năm chính thức trở lại hoạt động, đến nay, Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam có vốn điều lệ đạt 3.000 tỷ đồng cùng hệ thống mạng lưới hơn 100 điểm hoạt động trên toàn quốc. Là Ngân hàng 100% vốn sở hữu Nhà nước với sự hỗ trợ toàn diện của Vietcombank về quản trị, công nghệ, khách hàng, thanh khoản…Ngân hàng Xây dựng định hướng phát triển trở thành một ngân hàng bán lẻ đa năng trên nền tảng công nghệ hiện đại.